Miután Dorothy elment ettem valamit mert megéheztem, áztán felmentem a szobába és lefeküdtem pihenni.
El is aludtam.
- Szia szerelmem megjöttem - hallottam meg Adam hangját és az ajtó csapodását.
Kimásztam az ágyból és lementem hozza.
- Felkeltettelek ,nem akartam- ölelt meg .
- Semmi baj! - nyomtam egy csokót a szájára.
- Mit csináltál mig nem voltam itthon?- kérdezte mig a konyhába lépett és töltöt magának vizet.
- Átjött Dorothy és vele voltam, beszélgetünk .....ja és megkaptuk a fotókat is- indultam a nappaliba hogy átadjam neki.
- Lássam csak - vette át tölem ,majd nézegetni
kezdte.- Jók lettek!
Csőrőgni kezdett a telóm , Rose hivott.
- Szia Rose- vettem fel .
- Szia, micsináltok?- kérdezte.
- Én nem rég keltem fel ,Adam meg most ért haza, ti?
- Semmi különös , nemrég fektettem le Emilyt elég nyügős volt ma, arra gondoltam hogy gyertek át estére nálunk- mondta.
- Öm ... rendben , mehyünk , akkor beszélünk később- köszöntem el.
- Oké , szia- nyomta ki.
- Hova megyünk?- kérdezte Adam kiváncsian.
- Rose mondta ,hogy menjünk vacsizni náluk- ültem le.
- Ja , oké. Megyek letusolok - indult a fürdőbe.
Én elvettem a könyvet az asztalról , és olvasni kezdtem.
Este elkészültem ,majd Adammal elindultunk Tobyékhoz.
Utközben ,bementünk egy játek üzletbe és vettünk egy babát majd egy kis üzletbe mentünk édességet venni Emilynek .Egy 40 perc mulva meg is érkeztünk.
Becsengettünk .
- Sziasztok ,gyertek , be- nyitott ajtót Rose.
- Szia, -öleltem meg mert elég rég láttuk már egymást. Adam is megölelte ,majd
beléptünk a lakásba és a nappaliba mentünk.
- Sziasztok - jött lefele Toby Emilyvel az ölében.
-Szia- köszöntem majd Tobyt is megöleltem.
Adammal kezet fogtak majd leültek .
- És hogy van a kis hercegnő?- vettem el Tobytól Emilyt, majd játszani kezdtem vele mire kacagni kezdett a vékony kis hangjával.
Olyan cuki volt.- Adam add csak ide a az ajándék táskát - mondtam leültetve Emilyit mellém.
- Nézd csak mit hoztam neked- mutattam meg neki és ő már nyult is utánna mosolyogva.Aztán az asztalhoz ültünk vacsorázni.
- Hogy birod ?- kérdezte Rose.
- Nehezen ,olyanokat rug jajj- panaszkodtam.
- Na már nincs sok hátra ,mindjárt vége- mosoljgott rám.
Beszélgetünk erről arról ,majd 9 óra fele elindultuk haza.
Letusoltam majd a szobába mentünk , befeküttünk az ágyba és a tévét néztük.
Aztán elaludtunk.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Beléd szerettem!❤️
Любовные романыA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️