Merhaba ben eylül eğlenceyi ve eğlenmeyi çok sewerim özelliklede arkadaşlarım ile birlikte gezmeyi dans etmeye ve müzik dinlemeye bayılırım. Biliyorum bir sürü şeyi sewiyorum ama sewmwdiğim şeylerde var tabi mesela ders çalışmaktan nefret ediyorum ama geleceğimi kurtarmak için mecburum ;( bide kilo almaktan nefret ediyorum annemin yaptığı o güzel yemeklere karşın kilo almamak imkansız zaten de bakıyorumda ben çok az şeyden nefret edip çok fazla şeyi sewiyorumuşum aman neyse canım sewmek güzel şey aa sewmek demişken ben size sewdiğimi anlatayım ben bi çocuğu sewiyorum ve ınada deliler gibi aşığım ve o çocuk bir tipsizin teki desem yalan olur hatta iftira olur çünkü o kadar tatlıki onu bi görseniz sizde aşık olursunuz (bu yüzden görmeyin çünkü be sewiyorum onu o benim >:( şaka şaka) siz hayal edin hayal anlatıyorum dinle :) yeşil gözlü uzun boylu ve yakışıklı bir çocuk ama çooooooooooooooooook (bu o harfi daha çok uzar o yüzden kısa kesiyorum) yakışıklı bende ona çooooooooooooooook ama çok aşığım ;( ama o beni sewiyomu bilmiyorum ALLAHIM NE OLUR ODA BENİ SEWİYO OLSUN (amin) aaa adını söylemedim size onu söyliyeyim adı VOLKAN (yerim ben onu yaa )
Ben size sewdiğimi anlattım şimdide arkadaşlarımı anlatayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül 'ün hayatı
ChickLitBu hikayeyi çok severek yazıyorum okuduğunuzda sizlerinde çok seweceğini umuyorum...