Na wstępie chce wspomnieć, że opowiadanie jest tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Wszystkie podobieństwa są przypadkowe.
Drzwi od mojego pokoju otworzyły się z wielkim hukiem, a w nich stanął nie kto inny, jak ten kretyn. Przyjaciel mojego brata i nasz sąsiad.
-Jason kazał ci przekazać, żebyś się pospieszyła- powiedział znudzony Will. -wszyscy na ciebie czekają
-Dobra, wynocha z mojego pokoju- odparłam chamskim tonem.
Skończyłam zapinać swoją walizkę. Było to dość trudne, zważywszy na to, że musiałam tam upchać wszystkie ubrania, kosmetyczkę i apteczkę.
Do podręcznego bagażu wpakowałam tylko telefon, portfel, ładowarkę, prowiant i coś do picia.
Uśmiechnęłam się pod nosem, po czym chwyciłam do ręki mój bagaż.
Muszę przyznać jedno. Był ciężki, cholernie ciężki.
Z wielkim trudem zniosłam go samodzielnie na dół. Ruszyłam w stronę czarnego samochodu,a mój brat wpakował nasz ekwipunek do bagażnika.
Przy aucie czekała już grupka znajomych w tym wysoka, osiemnastoletnia, blondynka z kobiecymi okrągłościami o ciemno niebieskich oczach w których bez problemu można było się zatracić, Madison.
Od razu podbiegłam do niej i mocno ją przytuliłam. Oddała przytulasa, po czym szeroko się uśmiechnęła. Kiedy wyrwałam się z jej uścisku, szybko powitałam resztę.
-To jak się dzielimy?- zapytał Bradley.
-Ja jadę z Williamem- pisnęła Amy. Najbardziej fałszywa i zdzirowata dziewczyna jaką znam.
-Boże, jak ja jej nie znosze- syknęła Madd.
-Spokojnie, ja też- odparłam -ale będziesz musiała z nią wytrzymać, calutki miesiąc- na te słowa blondynka westchnęła.
-Ja zabieram te dwie wariatki- zaśmiał się Jason.
-Ejjjj- udałyśmy urażone z niebieskoonooką, gdyż byłyśmy pewne, że mówi o nas.
Po kilku minutach dogadywania się, cała nasza ósemka siedziała grzecznie podzielona w dwóch autach.
^°^°^°^°^
Ten tekst to tylko króciutkie wprowadzenie do całego opowiadania
JEŚLI WAM SIĘ SPODOBA MOŻECIE DAĆ ⭐CO BARDZO MOTYWUJE
POZDRAWIAM CIEPLUTKO
❤️❤️❤️
buziaczki
CZYTASZ
Baby, you can sleep soundly
RomanceWilliam Henderson jest pewnym siebie, przystojnym i uwodzicielskim 19-latkiem, który co noc musi zmierzyć się z własnymi demonami. Jednak pewnej nocy odkrywa lekarstwo na swoje nocne zmory. Baby, you can sleep soundly ~ Kochanie, możesz spać spokoj...