Gdy Harumi stanęła przed drzwiami od klasy 1a poczuła mnóstwo zapachów.W lekkiej kwaśnej nucie wyczuła Akio, fiołki z cynamonem-Saiki i jeszcze jeden...Podobny do zapachu młodej Shinso...Lecz wyeliminowała, że był to jej jedyny przyjaciel z gimnazjum-Misaki. -Hej...-powiedziała cicho wchodząc do sali pełnej krzyków. Od razu podbiegła do niej Beta o imieniu Yuki, córka Eijiro i Katsukiego. -Hej!Ty jesteś Harumi?!-zapytała uradowana czarno włosa-Jestem Yuki Kirishima!
Chwila ciszy zwiastowała tsunami...Biedna czerwono włosa została otoczona przez grupę ludzi.Po chwili poczuła szarpanie za ręke, aż w końcu została tak mocno szarpnięta przez ktosia, że wylądowała na jego klatce piersiowej...Gdy popatrzyła w górę zobaczyła najpierw wory pod oczami koloru fiołkowego i włosy rozczochrane we wszystkie strony świata o kolorze fioletowym. -M-Misaki...-powiedziała i w wąchała się w jego piękny zapach. Odsunęła się od przyjaciel.Teraz była juz pewna, że jest to zapach fioletowo włosego-fiołki i kwaśna cytryna...Teraz myślicie, że pół klasy ich shipuje lecz nikt nie wie o tym, że Haru to jedyna Omega w klasie.Ma zapach podobny do bety, a o tym że jest niestety najniżej w hierarchi wie Saiki,Akio i Misaki...Relacja Mi i Shinso nie zmieniła się, a jej udawany, miły charakter polubiła klasa 1a.
Minął tydzień, data rui czerwono włosej zbliżała się, ale nie przejmowała się tym.Myślała o Misakim, w którym jak twierdziła nie zakochała się!Jej kuzyn Akio nie rozmawaiał z nią często, lecz zdobyła sympatię Yuki i Kashimana.Szczerze miała dosyć udawania miłej i pomocnej dziewczyny.Brakowało jej akcji z Dabim i morderstw z Tomurą... Piątek, trening. -Teraz walczą Harumi vs Ikaara!-krzyknęła szczęśliwa Mina, wychowawczyni klasy heterochromiczki. Mi zaczęła jak zwykle tworzyć koło ognia wokół przeciwniczki unikając jej ataków. Nagle czerwonowłosa osunęła się na ziemię, ogień zgasł, w powietrzu rozniósł się zapach Omegi.®®®®®
Trochę krótki, ale w ogóle miało go nie być...Więc proszę nie krzyczeć!
Wyrazy:312
Opublikowano:11.04.20r.
Poprawiono:NWM
CZYTASZ
Twoje Spojrzenie (BnHA/MHA, DabiShiga, Omegavers)
RastgeleTomura Shigaraki (Tenko Shimura) to młody lider "Ligi Złoczyńców" z wiecznym mordem w czerwonych oczach i długich, prawie do ramion, niebieskich prawie białych włosach. Jego Qiurckiem jest rozkład, czyli wszystko co dotknie całą ręką się rozpada w p...