Volim ga i mrzim

804 25 18
                                    

Dani prolaze, posjećujem psihijatra jer sam obećala svojima da ću se vratiti jača nego ikada, a to obećanje ću ispuniti.
Tu sam upoznala jednu djevojku dok sam bila na plaži, približila mi se i reče da se zove Vesna i od tada smo postale kao jedno. Ona je prava prijateljica u svakom smislu te riječi. Pomaže mi kada imam napad manjka samopouzdanja. Svaki dan smo skupa i pričam joj o svom životu, o mojim mukama. Priznala sam joj da još uvijek volim Marka, ali mu ne mislim oprostiti. Mrzim ga toliko koliko ga i volim.
Ovdje brzo vrijeme prolazi, uskoro će pet godina otkada nisam vidjela nikoga iz rodnoga kraja osim majku i oca te brata i sestru koji dolaze da me posjete. Ipak, brat je tu bio češće. Da nema njega, ne znam kako bih uspjela sve prebroditi, on je moj oslonac i najveća podrška. U zadnje vrijeme je stalno tu negdje uz mene, mislim da mu se sviđa Vesna, ali neće da to prizna. Gotovo sam sigurna da su se oni našli, ali vrijeme će pokazati jesam li u pravu ili ne.
Za manje od mjesec dana vraćam se u Zagreb. Vraćam se po osvetu. Za svu bol koju su mi nanijeli, platit će. Vraćam se da poravnam sa svima račune i ne zanima me hoće li oni patiti. Nisu ni oni mislili kada su me ranili i zamalo me uništili.
Vise nisam bucka, nemam više preko sto i nešto kila. Uspjela sam doći do 75 kg i prvi put sam zadovoljna kada se pogledam u ogledalo. Nitko me više nikada neće ismijavali. Nitko, jer sada znam pokazati svoje osjećaje. Sada sam spremna na svijet među aždajama, obećala sam samoj sebi da me nitko neće poniziti. Nitko neće prstom pokazati na mene, jer za razliku od prije, sada ću braniti samu sebe. Sada ću poštovati svoje tijelo, srce i dušu, a svi će dobiti po zaslugama. A najviše on, jer on me je najviše ranio. On me ubio bez dozvole da preživim.
Spremna sam.
Moja Vesna već sada lije suze, ne želi da smo odvojene. I meni je teško ali nema povratka. Moram dobiti svoje dostojanstvo i naplatiti svima koji su me doveli do ruba ubojstva.
Obećavam joj da ćemo se često čuti i da ćemo se i vidjeti.
- A možda ćemo biti i šogorice - kažem još i namignem, a ona se zacrveni.
Znam da je zaljubljena u Daria.
Baš bih to voljela, moja najbolja prijateljica i moj brat. Nadam se i molim se Onom gore da ih spoji u ljubavi i usreći ih jer oboje to zaslužuju.
Meni je još malo vremena ostalo ovdje. Vraćam se, al' vraćam se jača nego ikada.

Ljubav ispočetka - 🧡ZAVRŠENO🧡Où les histoires vivent. Découvrez maintenant