Szép reggel volt, 8:58 volt mikor felkeltem. Ez volt a nagy nap, ez az én napom hiszen ma van a szülinapom. Lementem a konyhában azonban nem volt itthon senki, gondolhattam volna... Csak egy cetlit találtam hogy délután nagy buli lesz és hogy ne búsuljak.
El is indultam a suliba! biciklivel mentem hiszen minden reggel a barátnőmmel találkoztunk a megbeszélt helyen és úgy mentünk suliba. Ám nem volt ott, hiába vártam nem jött... Nagyon szomorú voltam de indulnom kellett a suliba.
A suliban hiába kerestem nem találtam, nem jött suliba. Egész nap kedvetlen voltam, és senki se említette a szülinapom. Hazamenet közbe kifutott élem egy macska és el is estem, gondoltam magamba hogy ez nem az én napom...
Éppen mentem be a házba mikor felkapcsolódtak a fények és a családom, barátaim köszöntöttek és énekeltek nekem. A ház teljesen fel volt díszítve és egy hatalmas nagy tortát hozott anyukám. Mindenki átadta az ajándékokat kaptam sok parfümöt, csokit, plüssöket, de anyukáméktól egy különleges ajándékot kaptam. Egy asztrológiás űr bemutatós jegy volt, ami ma délutánra volt érvényes. Ennek nagyon, de nagyon örültem és készültem, Kaptam mellé egy plusz jegyet és bárkit elvihettem magammal, de én Rebekát a barátnőm vittem.
El is indultunk a bemutatóra elsőnek alá kellett írni egy jelenléti ívet, aláirtúk és kezdődött is az előadás! Nagyon izgalmas és érdekes volt, de láttam egy nagyon helyes fiút egész végig őt néztem és a barátnőmmel róla beszéltünk egész végig. A másfél órás előadás után Rebekával haza indultunk és megbeszéltük hogy reggel találkozunk.
Hazaértem gyorsan megvacsiztam aztán lefeküdtem aludni. Reggel egy érdekes üzenet fogadott...
_______________________________________
Sziasztok! Itt is lenne az első rész remélem tetszik! Holnap jön a folytatás. Komiba jelezd hogy tetszik e.
KAMU SEDANG MEMBACA
Találkozzunk a holdon!
Romansa"mikor azt mondják szeretsz valakit a holdig és vissza nem szószerint értik, de Samantha lehet épp ezt tette meggondolatlanul"