Chapter Two : Ring

170 10 1
                                    

Eve kadar tek kelime etmedik ve eve gelince odasına çıkıp kapıyı sertçe kapattı.

-Rosalinda bana trip atmaya hakkın yok! Bana haber vermeden bi erkekle akşam yemeği yiyorsun ve bu çocuk pisliğin teki.

O sırada Jeremy sesleri duymuş olmalı ki konuşmaya başlıyor:

-Hey Elena neler oluyor?

-Hiçbir şey.

-Hiçbir şey olmadığı için mi kavga ediyorsunuz?

O sırada Rosalinda kapıyı açıp aşağı inerken :

-Evet Jeremy hiçbir şey yok sadece senin sevgili ablan Elena çok yakışıklı bir çocukla yemek yerken beni masadan çekip eve getirdi ve çocuğa karşı rezil etti.

"Rezil falan olmadın o çocuk zaten yeterince rezil." diye karışlık verdim.

-Tamam Elena daha fazla dinlemek istemiyorum.

Dedi ve çıkıp gitti. Ona şuan ne kadar gıcık olsamda bu saatte tek başına nereye gideceği konusunda endişeliydim. O kapıdan çıkar çıkmaz on saniye geçmeden Jeremy peşinden koştu.

Jeremy'den

Hayatımda sadece iki tane kız kardeşim var ve onların böyle küs veya kavgalı olmaları oldukça sinir bozucu zaten o yüzden Ross'un peşinden koştum.

-Hey Ross!

-Jeremy git burdan yalnız kalmak istiyorum.

-Ama ben istemiyorum yürü gidiyoruz.

Dedim ve onu kolundan tutup eve doğru sürükledim.

-Jeremy dur canımı yakıyorsun.

Cevap vermedim ve o da :

-Jeremy Michael Whiltmore !

Diye gürledi ve devam etti

-Hemen beni bırakıyorsun kime diyorum ben.

Zor bela onu eve sokmayı başarabilmiştim.

-Hemen barışıyorsunuz yoksa sizi sabah kadar burada tutsak olarak tutarım.

Önce ikiside kendini geride tuttu ama benim dediğim şeyi yaptığımı biliyor olmalılar ki zar zorda olsa sarıldılar. İşte görmek istediğim tablo :Dd Evin küçük kardeşi olmama rağmen tek erkek olduğum için üzerimde büyük bir sorumluluk varmış gibi hissediyordum.

Rosalinda'dan

Odamda muzik dinleyip instagram da takilirken düşünmeye başladım. Elena'yla zoraki olsa bile barıştığımıza sevinmiştim aslında onunla uzun sure küs kalamıyorum sanırım seviyorum onu ahh ne diyorum ben tabi ki seviyorum o benim kardeşim !

Elena'dan

Televizyonu açmış ayaklarımı sehpaya uzatmış programımı izliyordum ve kapı çaldı kim gelebilirdi ki bu saatte kapıya yönelip delikten baktım ve birde ne göreyim Grill de o ukala çocuğu susturan çocuk açmak istemedim sonuçta tanımıyorum bile ama ısrarla çalıyordu. Jeremy uyuyor muydu acaba ne saçma soru eğer uyuyor olmasa gelirdi herhalde dimi ısrarla çalmaya devam edince açmak zorunda kaldım.

-Hey

-Ne işin var senin burda hem evi nasıl buldun?

-Sanada iyi geceler. Ross çantasını Grill de bırakmışta onu getirdim.

-E evi nasıl buldun?

-Damon Ross u almaya gelmiş bugün o tarif etti.

-Anlıyorum teşekkür ederim yani çanta için.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•Bad Blood•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin