Egy kicsi 18 + tartalom !! 😋
Dimitri szemszög:
Rei teljesen megbabonáz. Nem bírok betelni vele.. Így hogy tudom hogy lány hamarabb el tudom ismerni magamban az érzéseim. Most már nem ostorozom magam hogy ez nem helyes ezt tenni mert ő fiú. Kissé azér haragszom rá hogy titkolta pedig éreztettem vele hogy nem közömbös a számomra még ha szavakkal ezt nem is mondtam. De mindegy is, örömmel tölt el a tudat hogy lány és tényleg nyugodtan lehet több is köztünk.
Csók közben a kezem a pólója ajjánál matat, be is csúsztatom alá megsimítva lapos hasát mire megrezdül. Elválva ajkaimról kapja el csuklóm..
- E.. Ezt ne - néz félre zavartan..ja ő nem tudja hogy tudom hogy ő lány. Ezt biztos megrémült az érintésemtől.
- Ne aggódj.. Tudom a kis titkod, hogy nem vagy olyan mint mi - suttogom fülébe és nyakába csókolok, mire válaszul meglepett sóhajt ad ki magából.. Ez a reakció kissé beindít, aranyos ahogy elpirul. Olyan kis ártatlan.
- De honnét,tudod?
- Hát nem is tudom hogy mondjam. A csokiban egy új fajta drog volt, azt akarta a srác tesztelni. Nem gondoltam hogy meg fogod enni. Mivel leléptél gondoltam unánad megyek de láttam hogy furcsa állapotban vagy. Te hirtelen megcsókoltál én meg, nos elvesztettem az önuralmam.Letéptem a felső és meg láttam amit rejtegettél, és ott hagytalak. Hirtelen nehéz volt feldolgozni a dolgot. - magyarázom, látom hogy kissé elszégyenli magát.
- De... Örülök hogy lány vagy - lehajolva puszit adok arcára..
- Kívánlak.. De várok míg készen állsz rá, és te is akarod. - dőlök le mellé majd magamhoz vonom, szorosan ölelve törékeny testét.Rei szemszög:
Meglepett hogy rá jött a titkomra, de egyben meg is nyugtat hogy tudja mivel azt hiszem szerelmes vagyok és ahogy észve vettem ő is így érez.. Mikor magához von boldogan bújok karjaiba.
Ahogy ígérte tényleg várt, nem nyomult nagyon, nem erőszakoskodott. Sokszor aludtunk együtt. De a titkom mások előtt továbbra is őriztem.Már 1 hónapja együtt vagyok Dimitrivel, persze ezt sem tudja senki mert mások előtt nem mutassuk ki és ugyan úgy bánunk egymással mint ha mi sem történt volna. Persze amint kettesben vagyunk Dimitri egyből nekem esik heves csókokat adva..
Ma este nem igazán ment az elalvás de mikor kimásztam az ágyból Dimitri is ülő helyzetbe tornászta magát majd elkapva kezem ölébe rántott ahol fenekemnél éreztem merevedését.
- Hova, hova tündérkém? - kérdi rekedtes hangján mitől megborzongok.
- Csak kicsit ki akartam az ablakot nyitni, hogy jöjjön be friss levegő - válaszolom halkan, míg ő csókokkal kezdi nyakam ostromolni, halk nyögés tör ki belőlem mikor megszívja nyakamon az érzékeny bőrt. Kissé megdermed egy pillanatra majd ledön az ágyra és fölém tornyosul, szemébe nézve látom vágytól csillogó szemét.
- Ez a halk nyögésed most annyira beindított.. Alig bírok magammal.
- Akkor ne fogd vissza magad. Én is szeretném. De azért légy gyengéd. Tudod hogy ez az első nekem - nézek fel rá megsimítva arcát. Kicsit hezitál de ez után megcsókol közben lassan lekerülnek rólunk a ruhák.
- Gyönyörű vagy - néz végig rajtam,majd megcsókolva elmerül bennem.
Csodálatos éjszakát töltöttünk el együtt..!
ESTÁS LEYENDO
Rei élete egy fiú iskolában
FanficEgy lányról szól aki bekerül egy fiú suliba, ahol a jövő ifjű bűnözői tanulnak. De a többi majd kiderül ha elolvassátok 😜 Ez az első írásom, szóval bocsi ha béna lesz egy kicsit 😄😅