Başlama tatihiniz?.
Başıma senin geleceğini bilseydim daha önce kapatırım gözlerimi karanlığa.
A.A.T.
Hazır mısın? Beni görmeye, tanımaya ve kurtarmaya?
Beni duyuyorsan eğer başlamadan önce bir kaç önemli şeyler söyleyeceğim. Bu bilgilendirme tamamen: Ölmemen ve benim ölmemem için.
Bir girdaba yakalanmadan kaçmak istiyorsan arkana bakmamalısın, sağa veyahut sola sapmamalısın. Durmadan koşmalı ve asla, asla arkana bakmamalısın. Sen kimsin? Ve neden buradasın?
Ben oldukça hızlı bir şekilde koşuyorum. Bilmiyorum, girdap hemen ardımda beni takip ederken ben burada durup sana ne anlatıyorum gerçekten bilemiyorum. Sen kimsin? Bana neden yardım etmiyorsun?
Sorularımın cevaplarını henüz bilmiyorum. Tek bildiğim şu an arkamdan gelen o garip ve ürkütücü ses...
Hayır! Lanet olsun bir bu eksikti!
Girdabın bana yaklaşmasına saniyeler kalmıştı inanabiliyor musun? Ah onunla tam olarak yüzleşmeye henüz hazır hissetmiyorum. Ben, ben sanırım karşılaşmak zorunda olduğum şeyden korkuyorum.
Burada ne işin olduğunu düşünüyor olmalısın. Benim kim olduğumu ve senin kim olduğunu... sahi ya sen kimsin ki?
Yoksa...
Yoksa kaç gündür kaçtığım o girdap sen misin?
Henüz buna hazır hissetmiyorum. Umarım o korkunç varlık sen değilsindir.
Herneyse. Şu an o korkunç ve sessiz sokağı arkamda bıraktım. Nereye gidiyorum bilmiyorum ama şu an başka bir sokağa girdim. İsmi ala-
Dur. Üzgünüm bunu sana söyleyebileceğimi sanmıyorum. O hâlâ daha peşimdeyken ve henüz senin kim olduğunu bile bilmiyorken kendimi gizli tutmam daha doğru olacak gibi.
Sokakta kimsecikler yok. Girdap onları çoktan ele geçirmiş olmalı. Henüz ben ona yenik düşmedim. Henüz annemin ölümünü kendimce tartışmadım. Annem öldü benim biliyormusun? Hemde gözlerimin önünde kendini öldürerek. Her yer kan... Hayır! Hayır dur, girdap tekrardan peşimde!
Olamaz! Lanet olsun! Beni yakalayacak!
Hepsi senin yüzünden!! Kafamı karıştırmasaydın girdap beni fark etmeyecekti! Ş-şimdi ben ne yapacağım? Onun esiri mi olacağım tüm o insanlar gibi? Ah hayır. Hayır lütfen böyle bir şey olmasın. Ben, ben buna hazır değilim.
Ne olursun kurtar beni. Yalvarırım!
Henüz girdabı görmedim ama o korkunç sesi ne kadar uzakta olursa olsun her daim kulaklarıma ulaşıyor. Şu an da da yakınlarda bir yerde beni arıyor biliyorum. Söyle bana kimsin sen? Neden bu kadar sessizsin? Bana yardım et. Girdabın beni ele geçirmesine izin verme. Lütfen.
Ben, ben Lorena. Sana yalvarıyorum. Bana yardım et. Sana ihtiyacım var. Beni görmezden gelme, bana odaklan. Gözlerini kapatıp karanlık, boş bir sokak düşün. Kimse yok. Her yer toz pislik içerisinde ve hava bir o kadar kasvetli. Düşün, her adımında bir çıkmaz sokak ve o an bir şeyi fark ediyorsun. Daha doğrusu bir ses...
Lanet olsun ki söylemeyi unutuyordum! Sakın! Sakın aklından seni bulunduğun yerden soyutlayacak kadar önemli bir şey geçirme. Dikkatin her daim seste olsun. Yoksa... Girdap seni ele geçirir. Diğer insanlara olduğu gibi...
Bana bak, beni duy ve beni gör...
Ben sana her daim seslenen ama bir yanıt bulamayan o çağresiz insanım. Lütfen bu sefer bana sağır veyahut kör olma. Ellerindeki işleri bırak ve bana yardıma gelmek için gözlerini kapa. Işte buradasın. Şu an tam karşımda...Hey! O- oda ne öyle?
Kaç!
Düşünmemen gerekiyordu aptal insan! Senin o lanet kafana düşünmemesi gerektiğini söylemiştim!
Girdap... Girdap tam arkanda.
Eia age et hinc fugiamus.
"RÜYAVETÜL GİRDAP"
YAKINDA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYAVETÜL GİRDAP
Mystery / ThrillerBuraya yazacağım şeyler çok kısıtlı o yüzden beni iyi dinle ve bana bir çözüm yolu bulabilmek için iyi düşün. Sana ulaşabilmek için çok uğraştım ve şükürler olsun ki artık beni duyduğunu biliyorum. Ya da dur bundan pek emin değilim. Beni duyuyorsun...