Kapitola 3

365 23 1
                                    

"Kdybych tu nebyl bůh ví co by ti ještě řekla ta blbka" a u toho se zasmál

Chtěla jsem odejít ale chytil mě za zápěstí a všechny tašky byly na zemi lekla jsem. Byly v tom trošku i skleněné věci takže doufám že přežili.
"Kam si myslíš že jdeš?" řekl tak trochu divím hlasem. "Jdu domů ale to tě nemusí zajímat" chtěla jsem se vytrhnout ale on nepouštěl a stisk zpevnil.

Sykla jsem bolestí ale on jenom se zasmál a pustil mě na což jsem mu chtěla utéct ale chytil mě za rameno a otočil si mě k sobě a políbil. POLÍBIL!?? Hned jak se odtahl jsem mu dala facku a utekla i s těmi těžkými taškami 😂.

Když jsem doběhla domu jen jsem otevřela a neposlouchala jsem nikoho kolem sebe ani mámu která ze ptala kde jsem tak dlouhou dobu byla a že se mám jít učit a ty jeji poznámky jsem ignorovala

Hned jak jsem doběhla do pokoje jsem praskla dveřmi a zamkla se. Hned se mi spustili slzy. Byla jsem smutná ale u naštvaná. Smutná z toho že mě zachránil a já blbá mu utekla a na druhou stranu jsem udělala dobře že jsem utekla mohl by mi ublížit

Ale nikdy nezapomenu na to jak mohl vědět že jsem tu nová mohla bych tu klidně být 3 roky a on si mě nemusel všimnout nebo se tady zná s každým? Kdo ví...

Byl už večer a já jsem nešla vůbec na večeři za prvé jsem neměla hlad a za druhé nechtělo se mi tam a řešit to.
Tak jsem udělala večerní rutinu a šla do postele vzala mobil a projížděla sociální sítě. Najednou mi někdo napsal....

Neznámé číslo
Ahoj nezapomeň že
jsme se nepotkali
naposled.

Me
Kdo jsi?
Co po mě chceš?
Známe se odněkud?

Přišlo mi to divný ale tušila jsem kdo by to mohl být buď Jimin nebo ten někdo kdo mě jakoby zachránil a co když mě chtěl znásilnit?! Ani neznám jeho jméno. Ahhh co budu dělat tohle se mi může stát jenom mě... Další zpráva?

Neznáme číslo
Ty víš kdo jsem nebo ne?
Určitě zítra zjistíš....

Me
Jak to myslíš?!
Zobrazeno

On mi to jenom zobrazil? Oh shit je 23:50?!!! A já jdu zítra do školy?? Ok jdu spát a to rychle.

Nešlo mi spát pořád jsem myslela na ten dnešek a pak na toho člověka kterého poznám zítra? Doufám že ne nechci mít problémy ne nechci.

Když jsem se ráno probudila bylo 6:20 ideální čas na vstávání udělala jsem si ranní rutinu a šla si něco obléct je to první den kdy du do školy. Jsem nervózní ale i šťastná. Rozhodla jsem se pro neutrální outfit⬇️⬇️

 Rozhodla jsem se pro neutrální outfit⬇️⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A k tomu vysoký culík⬇️⬇️

Připravila jsem si věci do školy které jsem neudělala včera a šla dolů na snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Připravila jsem si věci do školy které jsem neudělala včera a šla dolů na snídani. Vzala jsem si banán a šla do školy mamka ještě spala a táta byl už v práci jak nečekané. Jako malá jsem si vůbec táty neužila byl pořád v práci jenom jsem byla vždycky u babičky nebo se o mě starala jedna dobrá paní která mamku dobře znala.

Byla jsem u školy a co nevidím oni jsou povinný školní uniformy ?? Nechce se mi je nosit ale když už jsem tu tak je budu muset nosit i kdybych nechtěla.

Šla jsem dovnitř a hledala ředitelnu když jsem ji asi tak po 15 minutách našla ulevilo se mi protože jsem byla už nervózní že bude zvonit a já budu pořád hledat ředitelnu stracená na střední škole.

Zaťukala jsem a ozvalo ze "Dále" byl to ženský hlas. "Dobrý den to jste vy už jsem myslela že to jsou zase holky které pořád nahlašují další rvačky atd. No posaď se" ukázala mi na volné místo hned jsen si tam sedla a následně poslouchala.

"tady máš mapu naší školy a uniformu pak běž do kabinetu kde bude stát učitel který ti dá učebnice" řekla ředitelka a já kývla postavila jsem se uklonila se a šla do toho kabinetu.

Přesně tam stál učitel který mi dal učebnice které jsem si dala do skříňky. Šla jsem do třídy a narazila do toho kluka který mě jakoby zachránil? Dá se tomu vůbec tak říkat asi ne. "Á tady je ten nováček vítej na střední tady to nebude jak ta základka kde se všechno rychle vyřeší a pak se to neřeší" zasmál se.

A já tam stála jak trouba a nic neříkala ale najednou mě někdo chytl kolem krku a řekl "Nech jí zase si hraješ na něco co nejseš už si to skoušel tady po nás všech tak s tím přestaň" tento hlas když jsem slyšela jsem odněkud znala byl to Jimin.

JIMIN? Jo jimin ale proč to udělal? Nevím pak se semnou otočil a šel semnou dozadu kde mi jen řekl ahoj a odešel do druhého patra. Já tam stála a dívala se na místo kde odešel.

Zazvonilo a já běžela do mé nové třídy. Šla jsem do poslední lavice protože do první nechci tam jsem seděla celou základku tak si to skusím vzadu. Za necelou minutu přišel náš třídní.

"Sednout" Řekl a rozložil si papíry na stůl "Tak jak jste si všimli je tu nováček. Ke kterému se budete chovat hezky jako vy ke všem." všichni se otočili na mě a dívali se divným pohledem jako by neznali jiné rasy než korejce.

"pojď k tabuli a představ se" s úsměvem pan třídní řekl a já mu hned úsměv oplatila a šla k tabuli. "Ahoj já jsem y/n n/y (n"/y tvoje příjmení) je mi 16 a ráda běhám a čtu. " pak jsem si sedla a dávala pozor co učitel říká.

3 kapitola doufám že se vám líbí.

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat