Частина 5. Старий друг

260 17 0
                                    

  Прибираючи на кухні Стівен почув, як гримнули вхідні двері. 

  - Що нагулялися?- поцікавився чоловік у племінників і сина.

 -Ага- сердито кинув Ренді і пішов до своєї кімнати.

  - що це з ним?

 -Та не парся. Так ледь не покусався з якимись перевертнями- відповів батькові, як завжди позитивний Алекс. Потім взяв яблуко зі столу і з розгону стрибнув на диван у вітальні.

  -До речі тобі привіт від Пітера Хейла.- згадала Рена і сіла біля кузена.

 -Хейл?- з рук Рівера старшого випала тарілка і з тріском розбилася.

  На звуки розбитого скла на кухню прибігли Алекс, Ренді і Рена. Хлопці посадили зблідлого Сітвена на стілець, а дівчина принесла дядькові склянку з водою.

   -Сідайте в машину їдемо в гості до старого друга.- прийшовши в себе сказав чоловік до нічого не розуміючих підлітків.

  Доїхавши до місця призначення і вийшовши з машини зору Рівера представ напівзгорілий дім.

   На подвір'я вийшов його власник. Ренді замітно напружився, Рена побачивши це взяла його за руку.

  - Кого я бачу? Стів! При останній зустрічі ти мав кращий вигляд- з усмішкою у всі тридцяти два йшов на зустріч старому другу Пітер.

   -Так це було двадцять років назад. А я бачу ти не погано зберігся після пожежі. Здоров Дерек , а ти віріс- на, що Хейл молодший усміхнувся.

    - Ну пішли в дім

    -Кахи, кахи.- від розмови давніх друзів відволік кашель Алекса.

   - Ах точно- стукнув себе по лобі Стівен- знайомся це мій спиногриз-показав на Алекса- а це Джастіна (так звали його брата).

   - Так ми знайомі- процедив Ренді сверлячи поглядом Дерека.

  Пройдучи в дім, а точніше в те що від нього лишилося старі друзі довго розмовляли, випивали і згадували дитинство. В той час, як дітвора вмирали від нічого робити.

     Десь о годині десятій Рівера поїхали до дому, бо школу ніхто не відміняв            

ЗграяWhere stories live. Discover now