-pójdę się myć pierwszy!- krzyknął Tsukki z salonu
-jasne!- czarnowłosego chłopaka bardzo ciągnęło do rzucenia jakimś sprośnym tekstem jednak dobrze wiedział, że Kei i tak uważa go za zboczeńca.
Kiedy blondyn zniknął w łazience Kuroo zabrał się za sprzątanie.
Zmył już większość talerzy jednak na stole zostało jeszcze trochę brudnych naczyń.
-Tsukki! Gdzie włożyć kubki!?- krzyknął jednak odpowiedziała mu jedynie cisza.(Boże w jego głowie to musiało wyglądać tak:
-Hmm Tsukki nie odpowiada...
Idealny pretekst żeby wbić mu z buta do łazienki
-nie rób tego!
Będzie zły
-zamknij się i tak to zrobię..)-hej, Tsukki wszystko ok?-nadal nic
Zapukał do drzwi jednak kiedy znowu odpowiedziała mu cisza postanowił wejść do środka.
-Tsukki...-chłopak leżał w wannie przeglądając coś na telefonie.
Kiedy blondyn usłyszał głos Tetsurou odwrócił się w stronę drzwi.
-Boże! Wyjdź stąd!- rzucił w niego pierwszą lepszą rzeczą, która znajdowała się w jego zasięgu.
Na twarz Kei'a wstąpił krwisty rumieniec.
-Ała!- brunet złapał się za tył głowy i szybko wybiegł z pomieszczenia.
-możesz mi podać to mydło którym w ciebie rzuciłem !?
-jasne- delikatnie wsunął przedmiot przez szparę pod drzwiami bo wchodzenie do środka byłoby zbyt ryzykowne.
+++-teraz to już napewno będziesz spał na kanapie- rzucił Kei kiedy wychodził z łazienki po czym poszedł przygotować kanapę dla Kuroo.
+++
00:30
Było już dosyć późno jednak brunet nadal nie mógł zasnąć.
Na sofie było mu niewygodnie i ciasno, poza tym czuł, że potrzebuje ciepła ukochanego. Tak bardzo chciał go teraz przytulić.
Właśnie dlatego zdecydował się, że pójdzie do niego na górę. Niestety nie miał szczęście i przy wchodzeniu uderzył się w stopę.
-cholera- syknął z bólu
Kiedy dotarł na miejsce lekko rozchylił drzwi i prześlizgnął się jak najciszej mógł.
Kei spał na podwójnym łóżku w którym było wystarczająco miejsca żeby zmieścił się również Kuroo.
Położył się obok i zasnął...
———————————————————————————
Wrzucam taki nieco krótszy bo tak...
Chciałam wam jeszcze bardzo podziękować z 1k wyświetleń❤️Dużo znaczy dla mnie każdy Komentarz, głos i ogólnie wszystko co robicie więc No....
Chciałam tylko powiedzieć, że was kocham i życzę dobrej nocy❤️