- Olyan jó hogy vagy nekem , nagyon szeretlek.- ölet meg.
- Én is - nyomtam egy puszit az arcára, majd tovabb sétáltunk.
- Te várod az első gyerekedet ,mi Adammal meg már tervezzük a másadikat- nevettem fel.
- Az jó, vagy nem?- kérdezte.
- De ,persze hogy jó csak ugy mondtam- mosolyogtam rá.
A fiuk megálltak a viz szélénél és ott beszélgettek tovább, mikor már közel voltunk hozzájuk csináltam egy képet Adamről és Ethanről.Aztán odaérve hozzájuk átvettem Ethant Adamtól.
- Nem ülünk be enni valamit ?- kérdeztem.
A többiek beleegyeztek , majd egy éttermet kerestünk és a teraszra ülve vártuk a kajánkat.
- Noah szeretnék mondani valamit- szólt Dorothy.
- Mondjad drágám- ölete magához Noah.
Dorothy nagy levegőt vett rám pillantva, mosolyogva bolintottam.
- Terhes vagyok- mondta ki .
- Ez...ez szuper drágám - puszilta meg Dorothyt.
- Üdv a csoportban haver- fogott kezet Adam Noahval.
Aztán jött a pincér és meghozta a kajánkat.
Ethannt akartam megetetni előszőr de nem kért, szoval a kezébe adtam a cumis üveget és leültettem magam mellé.
Majd hozzá fogtam enni, az utolsó falatig mindent megettem én is és Dorothy is. A fiuk a felit ott hagyták .
- Megértem hogy Dorothy megeszik annyit mert kettő helyében eszik ,de te hová eszel annyit?- kérdezte Adam .
- Éhes voltam na .... és még az vagyok egy kicsit- huztam össze a vállam.
- Hát jó de ennyire ? Én jól laktam egy fél tannyér kajávall ,te meg egy egésszel se- nevetett.
- Nem vagy te is terhes ?- kérdezte Noah nevetve.
- Nem tudok rólla - huztam meg a vállam és el loptam egy darab hust Adam tányéráról.
- Ez hihetetlen - nevetett vel Adam mikor látta hogy a számba tettem a hust. Mire Noahék felnevettek.
Aztán nem sokat ültünk mert Ethan kezdett álmos lenni igy haza indultunk.
Átöltöztettem őt egy kényelmesebb ruhába és lefektettem.
Aztán én is átöltöztem egy kényelmesebb ruhába.
Majd leültem olvasni a szobámba.
Adam lent a nappaliban nézett valami filmet.
STAI LEGGENDO
Beléd szerettem!❤️
Storie d'amoreA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️