APATINIAI;)

182 13 4
                                    

Perskaičiau visą lapą ir likau apšalusi.. Bet ko buvo galima tikėtis? Taigi priklausysiu mafijai. Tuose dokumentuose buvo parašyta jog negalėsiu skūstis priekabiavimu. Jeigu darbo poreikiais reikės užsiiminėti seksu tai ir gausiu daryti. Tačiau taip pat buvo pasakyta jog už tai gausiu didesnę algą. Skaičiau ir mano žandikaulis vis labiau leidosi žemyn. Jie nusprendė elgtis su manimi kaip su daigtu ir aš nieko su tuo negalėsiu padaryti. Nuostabu Lisa, į ką tu įsivėliai?

Pradėjau tvarkytis spintą kai į mano kambarį įėjo mama. 

-O kaip gerai kad tvarkaisi, kaip tik nupirkau naujų rūbų. Galėsi atsinaujinti spintą. Nebijok skonį madai dar turiu, -ji padėjo du maišus rūbus ir išėjo iš mano kambario.

Pasižiūrėjau į maišą. Tikrai gražūs rūbai tačiau manau kad su šiais rūbais arba prie manęs kabinėsis vaikinai arba jie tiesiog netiks mano darbui...  Labai  jaudinuosi, nes ryt bus pirma diena darbe. Man liepta nuvažiuoti į kažkokį dangoraižį, nes ten bus mano darbas. Kaip supratau tai ta pati vieta kur mus atvežė Yoongi. Manęs ryt atvažiuos pasiimti Jungkook.

Atsikėliau ryte apie  10 valandą, nes man paskambino Jungkook ir pasakė kad jeigu nesikelsiu jis atvažiuos ir išmes mane iš lovos būdu kurio tikrai nenoriu sužinoti... Aš tik pasakiau atstok ir numečiau ragelį. Gulėjau lovoje kai išgirdau durų skambutį. Išlipau iš lovos ir nusileidau atidaryti durų... Ten stovėjo Jungkook.

-Ko tau? -jis stovėjo ir žiūrėjo man tikrai ne į akis, dėl to nesukau galvos, nes taip daro visi vaikinai.

-Oho, o man tavęs net nurenginėti nereikės... Tu ir taip nusirengusi,-tada supratau kad prieš jį stoviu tik su apatiniais... Kaip uždegta nubėgau į kambarį sušaukdama kad Jungkook užeitu į kambarį... jis iš manęs pradėjo juoktis.

užsimečiau milžinišką megztinį ir nusileidau į apačią pasakyti kad pasidarytu kažką valgyti arba įsijungtu televizorių, nes kol aš susiruošiu praeis valanda.

Pasidažiau super tamsiai ir nusprendžiau nesimauti suknelės, o apsivilkti Kažką tamsaus ir patogaus. Plaukų nesirišau, nes man buvo gaila Jungkook kuris manęs jau laukė apie valandą... Bet jis pats kaltas nereikėjo čia važiuoti... Mažvaikis.

Nusileidžiu žemyn ir randu Jungkook žiūrint Televizorių ir valgant čipsus

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Nusileidžiu žemyn ir randu Jungkook žiūrint Televizorių ir valgant čipsus. Jis atsisuka ir pamatęs mane pradeda eiti link manęs..

-O tu nebijai kad jeigu taip būsi apsirengusi kažkas galės prieiti ir...- jis pritraukė mane prie savęs ir užkišo rankas už švarkelio, aš jį stipriai nustūmiau.

-Einam, neturiu laiko čia su tavimi žaisti.

-Tai gal turėsi laiko žaisti lovoje? -nieko neatsakiau tik išėjau iš namų ir palaukiau jo prie durų. Jis nuėjo į mašiną, o aš užrakinau duris.

Visą kelią jo ranka buvo ant mano rankos... Taigi šie vaikinai nesugeba važiuoti nepriliesdami merginos kuri sėdi šalia... Mhm, supratau... Taigi greitai patraukiau ranką ir pasiėmiau telefoną į rankas. Jau tada jo ranka atsidūrė ant mano šlaunies.

Išlipau iš mašinos ir iš karto nuėjau į pastato vidų. 

-Agirdi, o tai manęs palaukti nereikia?

-Vežlių nelaukiu!

Pakilome į aukščiausią aukštą... Interjeras buvo panašus tad manau kad praeitą kartą mes čia irgi buvome. Įėjome į kabinetą su labai daug langų. Tačiau jie visi buvo su užtrauktomis užuolaidomis. Prie stalo sedėjo Taehyung, o ant sofos Seokjin ir Jimin... Seokjin nepasikeitė, toks pats kokį pamenu...

Jungkook nuėjo atsisėsti prie Jimin, o aš likau stovėti. Pažiūrėjau į Tae akis, jo akys žudė mane. Gilios taip pat kaip jo balsas. Žiūrėjau į jį pasikėlusiu žvilgsniu. Nežadu jam nusileisti. Jis atsistojo.

Gal geriau nieko nerašysiu... Komentuokit ir spauskite VOTE. Didelis ačiū kad skaitote.

Seksas,ginklas,mirtisOù les histoires vivent. Découvrez maintenant