part 1

5 2 0
                                    

-Έλα Γιώργο σταματά να με πειράζεις

-Μα πρέπει να ξυπνήσεις μωρό μου σήμερα το πρωί έχεις πρόβα, έλα σου έφτιαξα και πρωινό!

-Οκ

"Η Αναστασία η κοπέλα του Γιώργου τρώει το το πρωινό ετοιμάζεται και φεύγει για την πρόβα της, εκείνη την ημέρα καθώς περπατούσε η κοπέλα σκοντάφτει σε ένα δέντρο! Τέλος πάντων λερώνεται, Εκείνη την ώρα περνούσε ένας άντρας, μόλις την είδε την πλησίασε, την σήκωσε και την βοήθησε να τιναχτει και  αμέσως της είπαι"

-Γεια σου είμαι ο Ανδρέας "είσαι καλά;"

-Ναι ευχαριστώ!

-Πως σε λένε;

-Αναστασία

- Χάρηκα

-Με συγχωρείς πρέπει να φύγω γιατί έχω πρόβα θα ήθελα πολύ να σε ευχαριστήσω αλλά δεν προλαβαίνω!!!

- Τί θα έλεγες να πάμε αύριο για καφέ εδώ δίπλα στα Μικέλ στης 6:00;

-Ναι οκ

- Τέλεια αύριο στης 6:00 λιπών

"Επειτα η κοπέλα συνέχισε για την πρόβα της, για να μην τα πόλη λόγω τελείωσε η πρόβα πήγε σπίτι μαζί με το αγόρι της."

- Πως πήγε σήμερα η πρόβα αγάπη μου;

- Μια χαρά!

-Μωρό μου να ξέρεις αύριο θα βγω με της φίλες μου μην με περιμένεις το απόγευμα

- Οκ

"Την επόμενη ημέρα το πρωί αφού ο Γιώργος πήγε στην δουλειά η Αναστασία αποφάσισε να καλέσει στο σπίτι της την κολλητή της Ελευθερία για  να της μιλήσει για το χθεσινό συμβάν με τον Αντρέα."

- Τί κάνεις μορη τρελά;

- Καλά ρε βλαμένο! Εσύ;

- Καλά και εγώ τι έγινε τί ήθελες να μου πεις;

- Λιπών άκου εχθές που πηγενα στην πρόβα σαν το βλαμένο σκόνταψα σε ένα δέντρο, έπεσα τέλος πάντων έγινα χάλια και με είδε ένα παιδί και με βοήθησε να σηκωθώ...

- Οχ!!!

-Σκάσε να σου πω! Που λες του λέω πως θα ήθελα να τον ευχαριστήσω αλλά δεν προλαβαίνω, τότε εκείνος μου είπε να συναντηθούμε!

- Και δε μου λες αυτού πως τον είπες δεν θυμάμαι του είπες ότι είσαι σε σχέση;

- Όχι

- Τουλάχιστον το είπες στον Γιώργο ότι θα συναντηθείτε;

- Όχι

- Εχεις πρόβλημα άμα σας δει ο Γιώργος τί θα κάνεις;

- Έλα μωρέ αφού ο Γιώργος μετά θα έρθει σπίτι πως θα μας δεί;

- Εγώ στο λέω!!!

- Καλά καλά!

"Αφού η Αναστασία αγνοήσε την κολλητή της ετοιμάστηκε και πήγε στο (ραντεβού) ."

- Μα που είναι τόση ώρα αφού 6:00 μου είπαι

"Ο Ανδρέας έφτασε"

- Συγνώμη που άργησα!

- Δεν πειράζει

- Τί λέει;

- Καλά εσύ;

- Καλά και εγώ

"Τα δύο παιδιά μιλήσανε , ήπιαν τον καφέ τους. Ο Γιώργος αποφάσισε να πάει να πάρει κάτι να φάει από το περίπτερο κοντά στο σπίτι του που ήταν απέναντι από τα μικέλ. Ξαφνικά βλέπει την Αναστασία να μιλάει με αυτόν το τύπο και σαν να μην έφταναν όλα αυτά στο τέλος ο Αντρέας πήρε την προτοβουλία να δώσει στην Αναστασία ένα φιλί, τότε μπαίνει μέσα ο Γιώργος και αρχίζει να χτυπάει τον Αντρέα, το παιδί μην ξέροντας τι έχει συμβεί αρχίζει να τρέχει."

- Μισό Γιώργο να σου εξηγήσω, δεν φταίω εγώ αυτός με φί..............

- Άσε με ήσυχο!!! Α και ΧΩΡΊΖΟΥΜΕ!!!

"Η Αναστασία είπε στην Ελευθερία να κοιμηθούν παρέα σήμερα γιατί ήταν χάλια"

- Ρε είσαι γκα γκα γκαντεμοσαυρα!

- Εγώ στα έλεγα αλλά δεν με άκουγες!

- Δίκιο έχεις σόρρυ!

- Έλα ρε συ  δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι θα αρχίσω να κλαίω μαζί σου Σταμάτα!!! Να βάλω κανένα τραγουδάκι να χαλαρώσεις;

- Ναι

- Ποιο

- Το "άνοιξε πέτρα"

- Με κοροϊδεύεις;

- Πλάκα μου κάνεις!!!

- Καλά ένταξη έχεις δίκιο

"Μετά από λίγες μέρες η Αναστασία εμφανίστηκε με καρκίνο της καρδιάς, Μόλις το έμαθε ο Γιώργος κατευθύνθηκε κατευθείαν προς το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν η κοπέλα, δεν έφυγε στιγμή από κοντά της, η Αναστασία δεν το ήξερες όμως γιατί είχε πέσει σε κόμμα. Μετά από δύο μέρες οι γιατροί  είπαν στο αγόρι ότι για να σωθεί η κοπέλα πρέπει να γίνει μεταμόσχευση καρδιάς. Ευτυχώς  βρέθηκε λύση στο πρόβλημα και η Αναστασία ξύπνησε, οι γιατροί την πήγαν στο δωμάτιό της, εκεί ήταν η κολλητή της η οποία βρήκε δίπλα στο κρεβάτι της ένα χαρτάκι που έλεγε: Γειά σου μωρό μου προφανώς για να διαβάζεις αυτό το γράμμα έχεις ξυπνήσει, ήθελα να σου πω  ότι σ'αγαπώ και ότι κάθε μέρα με έλεγες καρδιά μου, Για αυτό σου έδωσα την καρδιά μου αφού έτσι και αλλιώς θα είμαι μέσα σου. Σ'ΑΓΑΠΩ!!!

Με αγάπη Γιώργος



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 08, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η χαμένη αγάπηWhere stories live. Discover now