Vzbudil mě budík a já připravená vyrazila ven z postele. Najedla jsem se, snesla jsem dolů kufry. Po hygieně jsem na sebe hodila oblečení do letadla. Což byli šedé tepláky a Radimova fialová mikina. Chtěla jsem si ji vzít, aby mi Radim tolik nechyběl. Vyběhla jsem schody k jeho pokoji a vešla jsem dovnitř. Radim už nespal. Hned jak mě uviděl, vstal ze židle a objal mě.
Š: Sestřičko, dávej mi tam na sebe pozor, hrozně mi budeš chybět
Řekl a po tváři mu ukápla malá slza. Taky jsem začala potichu brečet, protože mě to dojalo.
Š: Když se bude cokoliv dít, zavolej mi, nebo tam budes mít Martina
Řekl a naposledy si mě prohlédl a pak objal. Snesl mi kufry dolů, kde už čekal Martin.
M: Připravená?
J: Určitě
Martin se ještě rozloučil s bráchou a pak jsme vyrazili směr Praha. Cesta trvala asi 2 a půl hodiny. Zaparkovali jsme přímo před letištěm. Odložili jsem svoje kufry na pás a vydali jsme se na kafe. Hned potom ohlásili náš let a my se vydali směr letadlo.
M: Těšíš se?
J: Nejvíc, ale přece jenom mám trochu strach, nidky jsem nebyla sama v zahraničí a navíc ani nejsem plnoletá
M: Já plnoletej jsem, ale taky jsem nikdy nebyl sám v zahraničí. Spolu to zvládneme!
Řekl a s úsměvem mi rozcuchal vlasy.
Sedli jsme si na svoje místa.
J: Martine to je první třída?
M: A co jsi čekala?
J: Já tě zabiju
M: Až doletíme ju? Chci si užít, alespoň ten let
Dala jsem mu pěstí do ramene a oba jsme se zasmáli.
M: Jo vlastně jsem ti zapomněl něco říct. Budeme mít malej dům vedle mého kamaráda z Ruska. Bydlí tam se ségrou, když se hraje NHL. Je stejně starej jako já a ona je stejně stará jako ty. Takže když budeme trénovat , můžete být spolu. Nikdy jsem ji neviděl, ale doufám, že si budete rozumět
J: Tak to je moc fajn, alespoň tam budeme moct trávit čas i s jinými kamarády
Po rozhovoru jsme zapli film a dali jsme si každej jedno sluchátko. Cítila jsem, že mi Martin usnul na rameni a já po chvíli usnula taky.
Vzbudil mě Martin, když se začal probírat a vrtět.Letuška nám oznámila, že za 10 minut přistáváme. Hodila jsem sluchátka a notebook do batohu a už jsem jen čekala. Letadlo zastavilo a lidé se začali zvedat. Vystoupila jsem ven a zasáhla mě zář sluníčka, který bylo vysoko na obloze a opravdu dost hřálo. Byla jsem ráda, že jsem si vzala i plavky. Martin šel hned za mnou ve svých slunečních brýlích. Vyzvedli jsme si kufry a zamířili jsme k východu z letiště. Taxi nás dovezl až k domu.
J: Tomu říkáš malinkej dům? Jsi normální?!
Řekla jsem, když jsem uviděla dvoupatrovej červenej dům se zahrádou, kde byl bazén, gril i posezení.
M: Na fotkách to vypadalo jinak
Vešli jsme dovnitř a Martin mi dal jeden klíč od všeho a druhej si nechal. Našla jsem svůj pokoj a vybalila jsem si věci. Martin udělal to stejný. Pak jsem vyskládala věci do kuchyně a do koupelny. Hodila jsem na sebe kraťasy a tílko, vlasy jsem spojila do volného drdolu, který se mi tentokrát povedl.
ČTEŠ
Láska Z Ameriky
FanficMladá Madeline se podívá do Ameriky, díky svému nejlepšímu kamarádovi, který byl draftován do NHL....