Κεφάλαιο 17

28 2 0
                                    

Κοίταξα τριγύρω και όλοι έτρεχαν πανικόβλητοι στις θέσεις τους. Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη και η θάλασσα είχε αρχίσει να αγριεύει.
Δεν είναι αυτό που νομίζουν όλοι, σκέφτηκα. Δεν μπορεί να είναι τόσο απλό.
Και όντως, η θάλασσα στον ορίζοντα είχε αρχίσει να βράζει και να βγάζει ατμούς.
"Απ' ότι φαίνεται είμαστε λιγάκι εκτός πορείας" είπε ο Φίλιξ ψιθυριστά στο αυτί μου.
"Μας πρόλαβε" του αποκρίθηκα ενώ κρατούσα ακόμα στην αγκαλιά μου τα φτερά μου.
"Δεν θα είναι τόσο εύκολα σωστά?" είπε και με κοίταξε στα μάτια.
"Μη βασίζεστε πάνω μου" του είπα.
" Αυτό ήθελα να ακούσω " απάντησε και έτρεξε στο τιμόνι.
"Ελιγμό στα αριστερά και ρίξτε τις άγκυρες" ήταν η εντολή που έδωσε ο Φίλιξ.
"Τι πας να κάνεις?" φώναξε ο Ααρον από ψηλά.
" Δεν μπορούμε να επιτεθούμε κατά μέτωπο. Για κανέναν λόγο. Τουλάχιστον έχουμε τα κανόνια " του απάντησε.
Βιαστικά και νευριασμένα βήματα ακούστηκαν στο βάθος. Ο Ελάιζα ανέβηκε στο κατάστρωμα.
"Ώστε εδώ είναι ο Λούσιφερ! "είπε ενθουσιασμένος, με το που είδε τον ορίζοντα να βράζει.
" Καπετάνιε! "είπε ένας μούτσος και έδειξε εμένα.
Εκείνη τη στιγμή προσπαθούσα να βάλω τα φτερά μου στην πλάτη μου για να πετάξω και ενα χέρι με σταμάτησε.
"Άαρον?"
"Δεν θα σε αφήσω να φύγεις "
" Δεν μπορώ να πολεμήσω ενάντια στον αδερφό μου." του είπα και τραβήχτηκα μακριά του.
"Δεν θα ζήσεις για να πολεμήσεις εναντίων μας" μου είπε και πέταξε μια μπλε σχηματισμενη μπάλα ενέργειας πάνω μου.
Με χτύπησε και με έριξε κάτω. Τα φτερά μου ήταν αδύναμα ακόμη, χρειαζόμουν χρόνο.
" Δεν γίνεται να έρθω μαζί σας. Με γυρίσατε πίσω. Κάθε ένας με την οικογένειά του. "
" Λυπάμαι που θα στο πω αλλά δεν πάει έτσι ακριβώς αγαπητή μου." είπε και τα μάτια του κοκκίνισαν και τα χέρια του δημιούργησαν 2 πύρινες μπάλες, τις οποίες ήταν έτοιμος να τις εκτοξεύσει κατά πάνω μου.
" Δεν θα το έκανα εγώ αυτό στη θέση σου.. Αγαπητέ μου" ακούστηκε μια φωνή από πίσω μου.
Γύρισα το κεφάλι μου και πάνω στα σκοινιά κρατιώταν ο αδερφός μου. Ο υπέροχος αδερφός μου ήταν πάνω στο καράβι του εχθρού χωρίς κανέναν. Φορούσε τα μαύρα πειρατικά του ρούχα και τα κόκκινα μαλλιά του, έτσι πως φυσούσε ο αέρας, ήταν όντως σαν να φλέγονταν.
"Λούσιφερ!" είπα και τον αγκάλιασα.
"Καιρός να φύγουμε μικρή. Η πρώτη πράξη του σόου τελειώνει εδώ." είπε και φλόγες μας περικύκλωσαν.
Οι φλόγες σταμάτησαν από γύρω μας και είχαμε επιστρέψει στο κατάστρωμα του δικού του πλοίου. Καπνοί και φωτιές παντού γύρω μας. Μέχρι και στο κατάστρωμα, εδώ και εκεί, υπήρχαν μικρές φωτιές.
" Γιατί με άφησες? " τον ρώτησα προσπαθώντας να σηκώσω το βάρος των φτερών μου.
"Δεν σε άφησα. Σε προστάτεψα. Δεν φανταζόμουν ότι θα ερχόταν αυτοί οι μανιακοί, τσαρλατάνοι να σε βρουν." μου είπε θυμωμένα. "Βλέπω όμως, ότι κάτι καλό βγήκε από αυτό. Έμαθες να χειρίζεσαι καλύτερα το χάρισμα σου, και αυτό είναι υπέρ μας" συμπλήρωσε και με κράτησε από το χέρι.
" Κανένας δεν πρέπει να μπει στον κάτω κόσμο. " είπα αποφασισμένη.
" Και κανείς δεν θα μπει. Δεν θα τους αφήσουμε " απάντησε ο Λούσιφερ και σήκωσε το χέρι του για να δώσει εντολή.

___________________________________

Γειά σε όλους!!
Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη που πέρασε τόσο πολλής καιρός από την τελευταία φορά που ανέβασα κάποιο κεφάλαιο.
Για τους λίγους που με παρακολουθούν και διαβάζουν τις ιστορίες μου θα ήθελα να σας ζητήσω προσωπικά συγνώμη.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ένιωθα καλά για να γράψω το οτιδήποτε. Μου πήρε αρκετό χρόνο για να συνέλθω από κάποιες καταστάσεις που συνέβησαν και να μπορέσω να γράψω ξανά.
Αυτό είναι η προσπάθεια που κατεβαλα σήμερα να γράψω και είναι αφιερωμένο στην κολλητή μου την Αλεξάνδρα που μου στάθηκε σε όλα!! Και τα επόμενα κεφάλαια θα είναι για εκείνη, που μου έμαθε πως είμαι πιο δυνατή από όσο πιστεύω.
Όλα θα πάρουν τον δρόμο τους, αργά ή γρήγορα. Όλα θα μπουν στη θέση τους.
Γι αυτό και εσείς μην παρατάτε τα όνειρα σας. Γιατί χωρίς αυτά, είμαστε ένα κενό κέλυφος.
Παλέψτε για αυτά που έχουν σημασία για εσάς και μην αφήνετε κανέναν κακό πειρατή να σας εγκλωβίσει.
Σας ευχαριστώ για τη στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια.
Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το κεφάλαιο, αν και μικρό.
Σύντομα θα ανέβει και συνέχεια.
Περιμένω τα σχόλια σας!!
Φιλιά πολλά σε όλους!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑWhere stories live. Discover now