Capitolul 11

67 3 1
                                    

Mă trezesc fericită, cu zâmbetul pe buze. Tot ce îmi trebuie este o zi însorită, și chiar este. Mă dau jos din pat și mă învârt prin cameră. Mă simt foarte bine și am chef de o plimbare cu Rocky.

L-am luat pe micuț și i-am pus hamul și lesa. Înainte de a pleca mi-am dat cu puțin fond de ten, pentru a nu se mai vedea cearcănele. Ies pe hol și toată lumea era trează, cred și eu, este 14:27.

"Niall, vii cu mine să-l plimbăm pe Rocky? Trecem și pe la un fastfood dacă vrei!" îl ademenesc pe Niall, el imediat aprobând.

A durat ceva timp până ne-am reîntors, am fost și în parc și la fastfood, cum i-am promis lui Niall. Am intrat pe ușă, imediat telefonul începuse să sune neîncetat. Era Harry.

Lm-am luat pe Rocky și am fugit în cameră spunându-i lui Niall că ne vedem mai încolo, probabil și-a dat seama.

"Da!"

"Ce faci?"

"Am venit de la plimbare cu Niall și cu Rocky, uite-l! Tu ce faci?"

"Am ajuns la Hotel, prima destinație, mai am încă una."

"Câți oameni sunt?"

"Sunt trei persoane, două fete și un băiat."

"Aa, și acum unde ești?"

"În L.A. după Alec."

"Am înțeles."

"De ce te comporți așa frumos cu mine? Zilele trecute mă făceai în toate felurile."

"Mi-am dat seama că nu are rost să fiu supărată pe tine, doar stăm în aceeași casă."

"Oh.. Te sun eu mai încolo, trebuie să merg după Alec acum. Paa!"

"Paa!"

Abia aștept să le văd pe fete, cu cât mai multe cu atât mai bine. După ce a mâncat și Rocky, l-am luat și am mers la Perrie. Zayn cine știe pe unde era, și cum toate fetele erau cu băieții lor, noi eram singurele.

"Rocky!" țipă ea fericită când îl vede. Vine și îl ia, punându-l în pat.

"Ce rece ești când vorbești cu Harry!" zâmbește ea, acordându-i atenție lui Rocky.

"Poftim?" întreb mirată, mărindu-mi ochii.

"Ai ascultat la ușă?" înghit în sec.

"Nu, dar aveai geamul deschis și eu eram pe balcon. Se aude foarte bine!" spune râzând.

"Stii doar ce s-a întâmplat." mă întind lângă ea și privesc tavanul.

"Să lăsăm chestiile astea la o parte. După ce se întoarce Harry, avem prima misiune!" mă ridic în fund speriată, ea fiind entunziasmată.

"Dacă o să sau greș?" sunt îngrijorată, nu vreau ca nimeni să fie dezamăgit de mine.

"Totul o să fie bine! Acum du-te și îmbracă-te, vei avea 3 antrenamente pe zi!" oftez și fac ce spune.

Le-am luat și pe Marisa și pe Alison, până la urmă toate eram implicate. Nouă ore pe zi de antrenament, și totuși sper să mă descurc.

După antrenament mi-am făcut un duș rapid și ne-am uitat toate la un film. Am mai ieșit cu Rocky la o plimbare și ne-am băgat la somn. Parcă îmi lipsea Harry, și să ma cert cu el.

După două ore de somn superbe, ceva trebuia să mă trezească.

"Omule, nu mai trișa!" ăsta e Louis.

Ies din cameră ciufulită și doar cu un tricou lung pe mine, băieții se jucau pe televizor. Când m-au văzut, m-au salutat. Cobor, ei continuând să se joace.

"Megan, vrei să te joci și tu?" întrebă Liam, vrând să-mi dea consola.

"Aș vrea să tăceți. Ca să pot dormi!" plec nervoasă, ei rămânând muți.

"Megan.. Ai grijă unde te așezi.. Cred că ți-a venit!" spuse Zayn făcând pauze. La auzul vorbelor lui, am fugit în cameră, cu mâinile la spate.

"Zayn, pentru asta te duci și îi cumperi absorbante!" strigă Perrie din camera ei.

"De ce eu?" țipă Zayn înapoi, luându-și chelie ieșind pe ușa de la intrare.

După asta intră Perrie și îmi dădu unul de la ea.

"Mersi!" m-am făcut de râs în fața băieților, sper să uite cât mai repede.

Am verificat patul pentru a mă
asigura că nu l-am pătat. Burta mă durea teribil, bine că are Harry pastile.. Și am să stau la el în cameră, ca să nu ma plimb non-stop pe uși.

De data asta l-am sunat eu pe Harry. I-am povestit ce s-a mai întâmplat, evitând faza de azi-noapte. Ce naivă sunt! Iar mă apropi de el, și probabil iar mă va răni. Totuși am să îmi încerc norocul..

Am adormit după ce am închis apelul video. Inspirându-i mirosul, mi-am adus aminte de atunci când am dormit împreună. Mă bucur că pot sta aici toată ziua, am anulat antrenamentele și nimeni nu mă va deranja.

Rocky era și el lângă mine, parcă îi ducea și el lipsa.

Forever (~H.S. ff.~)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum