❄❄❄❄❄Էլի ձյուն ձմեռ այն եղանակը որն ամենասիրելին էր ինձ համար,3 տարի առաջ դարձավ ատելի։
Բարև ձեզ ես Մին Ամին եմ 23 տարեկան 3 տարի է ինչ սովորում եմ համալսարանում։ Առաջին մեկ տարին ես ուղակի երջանիկ էի ու ինձ զգում էի աշխարհում ամենա երջանիկ աղջիկը բայց ամեն ինչ փոխվեց այդ օրը այդ ձմեռային կարմիր օրը......
............................
Երեք տարի առաջԱյսօր իմ առաջին օրն է համալսարանում դասերը սկսվում են իսկ ես վախենում եմ որովհետև դպրոցից հետո ես գիտակցում եմ որ նոր շրջապատում հեշտ չի լինելու։ Ինչևէ ես գնում եմ......
Փով հեղինակ
Ամիին համալսարանում ընդունեցին լավ բայց դրա տակ թաքնված էր մի մեծ սուտ...նա ձեռք բերեց ընկերուհիներ որոնք առիթը չէին կորցնում մի վատություն անելու բայց Ամին հավատում էր նրանց ու դեռ չգիտեր ինչ է սպասվում իրեն։Մի գեղեցիկ օր համալսարանի ամենահայտնին տղան առաջարկություն արեց նրան և Ամին ընկերուհիների խորհրդով ընդունեց այն.....
-Ամի ես աշխարհի չափ սիրում եմ քեզ ու երբեք չեմ թողնի միայն դու ասա ասա որ սիրում ես ինձ դե ասա...
-Դե..դե...ես քեզ սիրում եմ Դոնմի սիրում եմ❤
-Հա հա լսեցիք դուք լսեցիք դա հեյ դուրս եկեք նա ասաց դա իսկ հիմա ինձ տուր մեքենայիդ բանալիները ես հաղթեցի.....
-Ինչ չհասկացա այ...այ....այսինքն....😭
-Այսինքն օրիորդ Ամի նա քեզ երբեք չի սիրել,դու հույս ունեիր որ նա կսիրահարվի քեզ պես խղճուկին.....
Ամին նայեց Դոնմիի աչքերին նա զգաց ինչ որ ցավ այնտեղ բայց հուզմունքից փակեց աչքերը ու վազեց........
Մի քանի օր նրան ոչ ոք չտեսավ համալսարանում իսկ արդեն մեկ շաբաթից հաղորդագրություն եկավ նրան որում Դոնմին ասում էր որ սիրում է նրան ու ամեն ինչ կտար նորից տեսնելու համար նա ասաց որ գնում է երկրից ու որ չի վերադառնալու.....Աղջիկը հավաքեց ուժերը ու գնաց օդանավակայան նրան տեսնելու ,երբ հասավ այնտեղ տեսավ արդեն թրչող ինքնաթիռը նա վազեց դուրս ու տեսավ օդանավի մեջ նրան .......
Նա նայեց այնքան մինջև ինքնաթիռը կորավ օդում նա թուլացավ ու չոքեց գետնին......
Առաջին ձյան փաթիլը ընկավ նրա ափի մեջ ու խառնվեց նրա արձունքի հետ............
..............Շարունակելի.......❄❄❄
ВЫ ЧИТАЕТЕ
❄Գտնված սեր❄
RomanceՊատմության գլխավոր հերոսուհին Ամին է,ով համալսարանում սիրահարվում է և օրեր անց կորցնում իր սերը։Բայց չէ՞ որ սերը ամեն ինչ հաղթահարում է... Նրա հետագա կյանքին և սիրո պատմությանը կծանոթանաք այստեղ💜❄