Lumos!✨
Kilka osób chciało Wieżę Astronomiczną, więc macie. Dawajcie propozycje na kolejne rp, przecież to szkoła dla was, więc zależy nam, byście mieli tu wszystko, co chcecie.
🔭🔭🔭🔭
Miejsca do rp:
Taras z leżakami
Barierka przy krawędzi wieży
Fotele pod szklanym oknem w dachu
Teleskopy
Wielki model Układu Słonecznego
Ściana obwieszona mapami astronomicznymi
Pufy i stoliczki
Kufer, w którym ukrył się bogin
Schody prowadzące na wieżę
Czubek dachu wieży (najwyżej położone miejsce w Fiocaleusie)
Wglębienie w ścianie z żółtym kamieniem
[notka - ostatni kamień znalazła Lena, ten ma znaleźć inna osoba]
🔭🔭🔭🔭
Ważne ogłoszenie
- Możemy prosić o uwagę? - zapytała Wanessa ze stołu nauczycielskiego. Jej prośba została jednak zignorowana, odbiła się echem od ścian Wielkiej Sali i zginęła w tłumie rozgdanaych uczniów.
Nemezja uniosła ręce nad głowę i klasnęła - dźwięk ten, wzmocniony zaklęciem, przetoczył się jak grzmot nad głowami nastolatków. Wszyscy zamarli i zamilkli, odwracając się w stronę profesorek.
- Wspaniale - uśmiechnęła się Amelia, zadowoloma z ciszy, jaka zapadła w pomieszczeniu - Mamy dla was kilka ogłoszeń. Po pierwsze, w tę niedzielę lekcje są odwołane! - uśmiechnęła się na myśl, że nie będzie musiała prowadzić zajęć.
Po tych słowach znowu zapanował gwar - tym razem uczniowie cieszyli się z wolnej od lekcji niedzieli.
Nemezja ponownie klasnęła i uczniowie znowu ucichli, a siedząca obok Wanessa, doznała silnego wrażenia déjà vu.
- Zamiast lekcji, w niedzielę odbędzie się Bal Wielkanocny - Loretta powiodła wzrokiem po twarzach uczniów, na których malowała się ekscytacja - Zanim przerwiecie mi i zaczniecie dyskutować o Balu, pozwólcie, że powiemy wam o nim coś więcej.
Młodzież posłusznie siedziała cicho, czekając z napięciem na słowa nauczycielek.
- Na Balu wystąpicie w parach. Ustalacie je sami, zapraszając kogo tylko chcecie - podjęła przerwany wątek Amelia - Pary mogą być tej samej płci lub mieszane, jest to nam szczerze obojętne. To, z kim jesteście w parze, zgłaszacie do prefektów waszego domu, a z kolei prefektów prosimy o przesłanie nam listy par i osób bez pary ze swoich domów do soboty do godziny osiemnastej. Potem my sparujemy samotne osoby.
- Bal rozpocznie się tradycyjnym tańcem. Potem zostaniecie usadzeni przy stolikach z kilkoma innymi parami, będzie muzyka, zabawa i oczywiście jedzenie. W końcu bez jedzenia nie ma balu - dodała Loretta, marząc o tym, by skończyć ogłoszenia i wrócić do obiadu.
- Prefekci zostali poproszeni o organizację specjalnych atrakcji dla swojego domu. Do tego, my też szykujemy niespodziankę dla szkoły - ciągnęła lekko znudzona już Nemezja.
- W sobotę, podczas wyjścia do Murzasichle, będziecie mogli przygotować się do balu. Odwiedzicie sklepy, dom mody, salony urody... - dopowiedziała jeszcze Wanessa. Zamilkła, orientując się, że już wszystko zostało poiwedziane - To ten... Smacznego!
🔭🔭🔭🔭
\_/<--- tu macie koszyczek na pytania
Nox!🖤
CZYTASZ
𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞
Aléatoire[zakończone] Witaj w Fiocaleusie - Polskiej Wirtualnej Szkole Magii i Czarodziejstwa! My, cztery założycielki, serdecznie Cię zapraszamy - potrzebujemy uczniów do naszej szkoły. Zainteresowany/a? Wejdź zatem w nasze skromne progi! Za okładkę dzięk...