ALOHAAA, έχω καιρό να ανεβάσω αλλά είχα τις πανελλελέ στο κεφάλι μου. Φτάσαμε τα 8k και θέλω να σας ευχαριστήσω γιατί αλήθεια δεν πίστευα ότι θα έχει τόσο μεγάλη απύχηση η ιστορία μου. Θα γράψω μια μικρή ανακεφαλαίωση οπότε όποιος θυμάται τι έχει προηγηθεί μπορεί να το προσπεράσει (πιο κάτω συνεχίζεται κανονικά η ιστορία). Χωρίς άλλη καθυστέρηση, back to the storyyy
ΑνακεφαλαίωσηΟ μπαμπάς της Άλεξ ανακαλύπτει ότι έχει κρυφή σχέση με κοπέλα και την αναγκάζει να χωρίσει. Η Άλεξ εν τέλει, χωρίζει την Μαριάννα μέσω μηνύματος, χωρίς να εξηγεί τα αληθινά αίτια για να μην την πληγώσει και να την κρατήσει ασφαλή. Ο Στέφανος προσπαθεί να μιλήσει στη Μαριάννα και στην Άλεξ για να καταλάβει τι γίνεται. Ο Λουκάς φαίνεται να είναι αρκετά συμπονετικός και υποστηρικτικός στην όλη κατάσταση. Παράλληλα ο μπαμπάς της Άλεξ έχει προσλάβει τον Λίαμ για να την παρακολουθεί και τα δράματα συνεχίζονται..
Στέφανος: Πρέπει να μιλήσουμε.
Άλεξ: Συμφωνώ, πιστεύω και εγώ ότι πρέπει να κάνουμε κάτι για την υπερθέρμανση του πλανήτη-
Στέφανος: Άλεξ , κόψε τις βλακείες, ξέρεις και μάλιστα πολύ καλά για το τι θέλω να μιλήσουμε, είπε με σοβαρό ύφος.
Άλεξ: Δεν έχω να συζητήσω τίποτα μαζί σου Στέφανε, πρέπει να φύγω τώρα οπότε excuse me, είπα και γύρισα για να φύγω αλλά ο Στέφανος είχε άλλα σχέδια.
Στέφανος: Σταμάτα να κάνεις σαν παιδί και μίλησε μου. Σε ξέρω και ξέρω ότι κάτι δεν πάει καλά. Θέλω απλά να μου ανοιχτείς και να μου εξηγήσεις το λόγο που χώρισες τη Μαριάννα, δεν είναι κάτι που θα έκανες.
Άλεξ: Καταλαβαίνω ότι είσαι κολλητός μου, νοιάζεσαι για εμένα και θες να μάθεις, αλλά ρε Στέφανε σεβασου οτι πραγματικά δεν θέλω να μιλήσω αυτή τη στιγμή.
Στέφανος: Το ξέρω αλλά μην με αφήνεις στην απέξω, μην κλείνεσαι πάλι στον εαυτό σου.
Άλεξ: Μην ανησυχείς δεν θα κλειστώ στον εαυτό μο- έλεγα αλλά σταμάτησα όταν είδα τη Μαριάννα να πλησιάζει προς το μέρος μας, το ίδιο και ο Λουκάς αλλά από την άλλη πλευρά του σχολείου. Τέλεια.. είπα από μέσα μου. Πρέπει να φύγω , συνέχισα θέλοντας να αποφύγω αυτά που θα λάβουν μέρος σε λίγο.
Μαριάννα: Άλεξ περίμενε! φώναξε η Μαριάννα. Πόσο καιρό έχω να ακούσω αυτή τη φωνή ή βασικά τον τρόπο που μου μιλάει.. την τελευταία φορά που μίλησε ήταν με δάκρυα και πόνο στη φωνή της. Θέλω να μιλήσουμε, είπε όταν έφτασε πλέον μπροστά μου.
YOU ARE READING
Από Την Πρώτη Ματιά
RandomΗ Άλεξ ένα όχι και τόσο συνηθισμένο λυκειοπαιδο, ενώ πιστεύει ότι τα έχει σκεφτεί όλα όσο αφορά την ζωή της, έρχεται η Μαριάννα και τα αλλάζει όλα. Δράματα , έρωτες , χαρές , λύπες και μυστικά , έρχονται όλα στο προσκήνιο και δημιουργούν ταραχές και...