Kapitola 5

329 21 3
                                    

"Proč mě tu vůbec chceš?"Chtěla jsem odejít ale najednou něco řekl.

" Protože ti chci něco ukázat" řekl s úsměvem. Mě teda do úsměvu nebylo protože začala mi být zima protože když jdete takhle ve svetříku na podzim v noci tak to nebude úplně dobrý nápad jít takhle ale já blbá si myslela že to bude narychlo.

Z pohledu Jimina

Vyděl jsem jí jak jí začala být zima ani jsem na nic nečekal a dal jí svoji bundu ona jen poděkovala a šli jsme dál byli jsme u velkého kopce tak jsem jí podal ruku kterou přijala a já jsem y/n vytáhl nahoru byl to velký výhled na celý Soul.

Vybral jsem správně jít takhle večer byl krásný úplněk a celý město svítilo pouličních lamp.

Z pohledu y/n

Když mě vytáhl viděla jsem krásný výhled na Soul. S otevřenou pusou jsem hleděla jak ten výhled je krásný. Jimin se jenom zasmál a zavřel mi pusu.

"Jak tak vidím tak se ti to líbí" uchechtl se a já jenom kývla.

"Dávej si pozor na taehyunga je to lhář opravdu velký lhář" řekl to naštvaným hlasem. "A kdo to je?" Možná mě to mohlo napadnout že asi myslí toho kdo mi ukradl první pusu.
A taky jsem se nemýlila.

"Ten kdo v obchoďáku tě vzal za pas"a u toho protočil očima."Aha" odpověděla jsem mu.

Fakt teď nevím komu věřit když mi Taehung říkal že Jimin je děvkař a teď Jimin že taehyung je lhář komu mám věřit? Komu? To by mě zajímalo.

Mezi námi bylo dlouho trapné ticho ale já si ho užívala. Najednou jsem si uvědomila že jdu zítra do školy a už bude tak nanejvýš půlnoc.

"Už budu muset jít je už skoro půlnoc" řekla jsem trochu nervózně kvůli tomu že zítra fakt nechci zaspat do školy.

"Jo měli by jsme doprovodím tě domů" Řekl a najednou mě vzal za ruku. Byla jsem v šoku protože jsem to nečekala že něco takového udělá ale nijak jsem to neřešila.

Celou cestu bylo ticho už jsme byli u domu když v tom mě chytil za pas a políbil mě. Nemohla jsem se z toho sevření pustit takže jsem tam stála jak lampa.

Když se odtahl kvůli kyslíku tak mi popřál dobrou noc a běžel někam za uličku. Já jen hleděla kde je ale už byl úplně pryč tak jsem jenom se otočila a šla odemknout dveře.

Mamka ani taťka nikde nebyli protože byli v Busanu. Ta jejich práce mě štve ale zase aspoň mám teď na ten  týden trochu soukromí.

Šla jsem do pokoje a šla udělat večerní hygienu. Ani jsem se nedívala na mobil a rovnou usla.

Ráno mě zbudil budík v 6:30 dneska jsem nevstávala v 6:00 protože když jsem šla tady domů kvůli Jiminovi o půlnoci tak proč si nedat těch třicet minut navíc že?

Sice mě to nijak nepomůže ale cítila jsem se trochu líp. Když jsem se konečně zvedla namířila jsem si to rovnou do koupelny kde jsem si
Udělala mini make-up a vyčistila si zuby.

Když jsem byla hotová tak jsem si nachystala věci do školy a šla do kuchyně kde jsem si vzala jahody na svačinu.

Popravdě se mi nechtělo ale to asi každého nechce jít do školy.

Když jsem byla u školy tak jsem vyděla jak jsou tam v zadu ty namyšlený holky a stojí u nějakých kluků kde je i Taehung a Jimin?

Nějak jsem to neřešila a šla do školy ve škole jsem si vzala ze skříňky učebnice na hodinu kterou jsme měli a byla to fyzika. Popravdě fyzika mi moc nejde ale co už.

Když jsem šla do třídy tak jsem viděla jak Taehung je z nějakou blondýnou a ošahavají se fuj bylo mi z toho špatně takže jsem šla rovnou do třídy si sednout do poslední lavice u okna.

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat