Zayıflamak mı istiyorsunuz?Bu sandığınız kadar kolay bir mesele değil ama bunu başarmakta zor değil.Ben bir diyetisyen değilim,ben bir zayıflatma uzmanı da değilim ben yalnızca yıllardır kilolarından eziyet çekmiş ve sonunda yeter artık diyen 132 kilo biriyim.
Şimdi kilo vermek isteyen herkesin 101 günde kilo verebilmesi için gün gün kitabı takip etmesini rica ediyorum.
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki ben 132 kilo iken her kikolu insan gibi benimde çekmediğim sıkıntı kalmadı.
Merdiven çıkarken nefes nefese kalmak mı dersiniz, en küçük bir yokuş görünce eyvah demeler mi dersiniz, mağazada bırakın kendime uygun elbise bulmayı bedenimin kaç olduğunu söylemekten bile utanır hale gelmiştim.Vücudu dümdüz olan insanlara imrenirdim.Ama artık bende zayıfladım tam 101 günde 22 kilo verdim.
Diyetisyene mi gittim?Hayır!
Hiç ismini duymadığımız veya maddi külfet isteyen yemeklerle mi kilo verdim?Hayır!
Tamamen evdeki yiyeceklerle kilolardan kurtuldum.
Peki bu nasıl mı mümkün oldu?
Tabiki kolay değil ancak kolaylaştırmakta zor değil.
Temel bir felsefemiz olacak sabır.Peki neden sabır?
Çünkü sabır herşeyin anahtarıdır.
Zayıflarken en çok ihtiyacımız olan şey nedir?
Tabiki de yemek değil.
Peki nedir o zaman?
Evet SABIR.
Ne demiş atalarımız SABREDEN DERVİŞ MURADINA ERMİŞ.
Sabredersek sonuç ne olacak derseniz artık fazla kilolar olmayacak.
UNUTMAYIN!!!
HER ŞEY KAFADA BİTER.
Şimdi gelelim işin en can alıcı noktasına yani yapmamız gerekenlere.Buradan yazaklarımı gün gün uygulamadıkça emin olun ki bir faydasını görmezsiniz.Ancak uyguladığınızda fayda görmezseniz paranız iade.
1.GÜN
Sabah uyandık ve herşey normal öncelikli yapmamız gereken güzel duş alıp kafamızı rahatlatıyoruz.Ardından üzerimizde ne varsa çıkartıp tartımıza çıkıyoruz amacımız psikolojik olarak kafamızı rahatlatmak.Yani bir gün önce tartıda 130 kilo isek sabah 129.9 bile olmuşsak bu psikolojik olarak kilo verdiğinizin sinyalini beyne gönderecektir ve gerisi arkasından mutlaka gelecektir.