21.Bölüm

787 57 25
                                    


Adrien'in dilinden

Marinette:İlk önce biraz gezdireyim sizi.

Olduğumuz odadan çıkıp bir koridora girdi.Bir kapının önünde durdu. Kapının yanındaki ekrana elini koydu. Çok uzun bir şifre girdi. Ve kapı açıldı.

Marinette:Bilgisar odam. Buraya girmek gibi bir deliliği asla yapmayın.

Felix ve ben:Niye?

Elindeki topu içeri attı ve izleyin dedi.

Odanın içi Bubi tuzaklariyla doluydu.

-Sen nasıl giriyorsun odaya.

Marinette:El izi, parmak izi, göz okuyucu ve upuzun bir şifre yazdıktan sonra Bubi tuzakları kapanıyor.

Felix: İçinde devlet sırrı var sanki

Marinette: Daha tehlikeli şeyler var. Kapıyı kapattı.  Başka bir kapının önüne geldi.

Marinette:Spor salonu.

Felix Bubi tuzakları yok değil mi?

Marinette:Hayır yok.

Başka bir odanın kapısını açtı ve içeri girdi.
 

İçerde devasa boyutta iki dolap vardı.bir masa ve oturmak için puf da vardı.

Marinette: Giyinme odası İhtiyacınız olan her şeyi alabilirsiniz.Her yaşa ve cinsiyete uygun kıyafet dolu burası.

-O pembe dolap ne?

Marinette:Özel sakın dokunmayın Bubi Tuzakları falan olabilir.

Felix:Tm,başka ne var.

Bir kapının önüne geldi.

Marinette:Burası mutfak. Mutfağın içindeki bir kapıyı gösterdi. Erzak deposu. Orada.

Normal bir mutfaktı işte sadece fazladan bir buzdolabı ve bir derin dondurucu vardı. Mutfağın çok büyük olduğunu söylememe gerek yok heralde.

Başka bir kapıyı gösterdi

Marinette: oyun odası

Felix:Ciddisin değil mi?

Marinette:Evet. Bulmuşken böyle güzel oyunlar tadını çıkarın.

Odanın içine girdik. Bir sürü oyun makinesi vardı. Çoğunu daha önce hiç görmemiştim bile. Felix çoktan oyunlardan birini oynamaya başlamıştı.  Gidip bende bir oyun makinesi ile oynamaya başladım. Oyunun yaşı zamanı olmaz.

Ne kadardır bu odadaydık hiç bir fikrim yok. Ama güzel kokular duyunca mutfağa gitmeye karar verdik. Oadadan çıktık.  Ama burada bir sürü kapı vardı. Hangisi mutfaktı?

Felix: Bu kadar büyük ev mı olur ya resmen yer altı şehri.

-Evde kaybolduk var mı ki daha kötüsü.

Marinette:Her kapının üstüne tabela asamam.Yakında alışırsınız.Mutfak şu kapı diye eliyle gösterdi. Felix ve ben hızla oraya koşturduk açıkmışım yahu.

Mutfağa girdiğimde gözlerime inanamadim. Sofrada çeşit çeşit bir sürü yemek vardı.

-Sen mi yaptın bunları. Çok lezzetli görünüyor.

Marinette: sadece ısıttım. Yemek yapmakla uğraşamam.

Yemeğini yedikten sonra tam kalkacaktık ki

Marinette:Burada herkes kendi işini yapar tabaklarını bulaşık makinesine köy.

-Sanki askere geldik.

Marinette: Olabilir.

Yemekler bittikten ve bulaşıklar bulaşık makinesine girdikten sonra evi  gezmeye devam ettik. Çok büyük bir evmiş ya.Kütüphane,Çalışma odası 5 tane yatak odası,Film odası, yüzme havuzu bile vardı. Nasıl yaptırmış ki burayı. Burayı yaptırmak için parayı nerede bulmuş acaba?
Marinette benim odamı gösterince direk girdim ve yattım. Bir güne bu kadar heyecan yeterdi. Heycanlanmak insanı yoruyormuş ya.Çok uykum var. Öğleye kadar uyuyabilirim.





Sabah üzerime dökülen buz gibi suyla uyandım.
Marinette:Hadi kalk çabuk.

Saate baktım.

-Saat daha altı buçuk biraz insaf.

Marinette:İşim var benim sizinle. kalkmazsan daha çok koşmak zorunda kalırsın söyleyeyim.

Oflaya puflaya yataktan kalktım.

Marinette :5dkya spor salonunda ol diyip çıktı.
Üstümü değiştirdim ve spor salonuna gittim. Felix'de oradaydı.Sürekli esneyip duruyordu. Bende gelince Marinette konuşmaya basladi.

Marinette:Çok şanslısınız Kara Kartal'dan dövüş eğitimi alacaksınız. Aynı zamanda çok şanssızsınız. Çünkü ben çok sert bir hocayımdır.

Nasıl olmuş?

Akşam uyuyupkalmisim atmayı unutmuşum.

Çok fazla yazım yanlışı yapmışım ve gördüklerini düzelttim.

Bir kaç şey daha ekledim.

Marinette sizce nasıl bir hoca olucak?

akşam yeni bölümde görüşmek üzere.



BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin