Za necelých 5 minut zazvonilo a přišla paní učitelka na fyziku
"Dobrý den dnes vám chci oznámit že přišel nový žák takže se k němu chovejte slušně" Řekla paní učitelka s úsměvem.Do třídy přišel blonďatý kluk který nevypadal zle. A taky doufám že bude dobrý a hodný
"Ahoj jmenuji se Minyoongi ale můžete mi říkat klidně Suga. Je mi 17 a rád běhám" aha takže je to teda Suga je mu 17 o rok starší má stejný koníček ok beru.
"Sedni si prosím tě k y/n dozadu."řekla s úsměvem. No mě Teda do úsměvu nebylo spíš jsem vykulila oči protože jsem chtěla sedět sama.
"Ahoj" řekl Suga. "No ahoj" řekla jsem trochu naštvaně. "Copak nelíbí se ti že sedím s tebou?" řekl a zasmál se. V tom jsem slyšela učitelku že na nás řve
"n/y a Minyoongi po škole!" zařvala paní učitelka. Já jenom protočila očima a Suga se uchechtl ahhh a ještě jsem po škole s debilem.
"Fakt díky"
"hah nemáš zač"
V této hodině jsme už nic neřekli nebo spíš já ho ignorovala ještě dostanem poznámku za nedávání pozor v hodině.
Po škole jsem se vydala do obchodu si něco koupit měla jsem fakt chuť na nanuk i když bude listopad. Je mi to jedno.
Když jsem vycházela z obchodu tak jsem uviděla Jimina s jeho partou kde byl Suga?!! Ok tak jsem se mýlila je to asi Playboy jako Jimin.
"Ahoj y/n!" MÁVAL NA MĚ JAK KDYBY MĚ NEVIDĚL TAK 10 LET.
"No čau proč takhle zběsile na mě voláš?" a u toho se zasmála on jenom protočil očima a řekl "haha neviděli jsme se celou dobu co si byla ve škole"
"No a co jako ale stejně si takhle nemusel řvát. A proč si přišel i se svojí partou?" je to divný že vždycky přišel jenom on a teď celá jeho parta.
"Jen jsem tě chtěl seznámit" řekl s úsměvem a postupně je říkal. Bylo jich 5 takže tak.
"Takže tohle je jungkook nejroztomilejší kluk na škole. Tohle je J-hope naše sluníčko. Tohle je Suga tvůj soused v lavici. A tohle je Jin naše máma. Tohle je Tae gucci boy"
To 'Máma' mě trošku vyděsilo. Ale i pobavilo. "No my všichni bydlíme spolu kromě Sugy a Jin prostě umí vařit a je strašně moc na všechny opatrný někdo zařve a on hned je ve stresu" Řekl Jimin a zasmál se. Jin protočil očima.
"No tak kam půjdeme " zeptala se jich protože už bylo dlouho ticho. "Nevím půjdem třeba do kina?" Řekl Jimin "Jo dlouho jsem tam nebyla" odpověděla jsem. Opravdu mě zajímalo jaký to tam bude. Ehmm asi stejně jako v každým kině haha.
"na jaký film půjdem " řekl myslím že Jungkook. "Nevím" řekl Jin "Co třeba na piráty z Karibiku??" zeptal se Jimin na to všichni přikývli. I když jsem ho Viděla tak stokrát nikdy neomrzí.
Po kině ~
"Omg to byl dobrý film" řekl suga "Jo to máš pravdu Sugo" řekla jsem. Asi nejdelší věta co jsem řekla Sugovi.
Nechceš doprovodit? " zeptal se mě Suga já jenom přikývla.
Celou dobu jsme byli ticho. Ale zachvilku to ticho zmizelo když se najednou zeptal Suga" Ty máš něco z Jiminem? Jenom se ptám. " já se k němu otočila a řekla
" Ne jsme jenom kamarádi nic víc "řekla jsem trošku vyděšeným hlasem protože jak ho to napadlo?
"Aha ale vypadá to tak jako kdybyste byli spolu" Řekl a já jenom přikývla.
Už jsme byli u domu a najednou řekl "Já jsem... se do tebe ehmm nic už musím ahoj" řekl rychle a běžel za uličku já jsem jenom stála a byla mimo.Chtěla jsem jít za ním ale někdo mě chytil za zápěstí a docela silně. "Kam si myslíš že jdeš za tím blbcem?" Řekl někdo byl to hluboký hlas. Otočila jsem se a uviděla kluka který měl černý vlasy vypadal na první pohled hezky ale trochu i strašidelně.
"Kdo jsi a co chceš po mě?!" zvýšila jsem hlas a chtěla se vyrvat ale nešlo to. "Já jsem Rapmonster neboli Namjoon ale neboj Suga bude rychle v naší partě je to nováček takže to sním půjde rychle ještě ten Jin Jimin a Jungkook a bude po jejich partě j-hopa nechám ten je k ničemu." Řekl a zasmál se a pak odešel.
Popravdě měla jsem naděláno v kalhotech když to řekl ani nevím proč.
Když jsem se konečně probrala tak jsem odemkla dveře a šla rovnou do pokoje kde jsem si lehla a šla na mobil.Neznámé číslo
Ahoj nezapomeň že já a moje parta z ničíme Jiminovu partu na to nezapomeň.Ehmm to byl kdo asi ten namjoon ale proč jí chce zničit? To by mě zajímalo a kdo je jeho parta má vůbec nějakou nebo si to vymyslel?
Tyhle otázky mě vrtali hlavou do večera. Když už jsem zjistila že na to odpovědi nedostanu tak jsem si šla udělat večerní hygienu. A šla spát
Ahoj tahle kapitola je dlouhá. Doufám že se vám bude líbit a přeji pěkný den.
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
FanfictionDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...