Αλέξανδρος Μ. Γρηγοριάν
Copyright © Αλέξανδρος Μ. Γρηγοριάν, 2020.
Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
All rights reserved.
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποθήκευση και διανομή του παρόντος, εξ ολοκλήρου ή τμήματος αυτού, για εμπορικό σκοπό. Επιτρέπεται η ανατύπωση, αποθήκευση και διανομή για σκοπό μη κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικής ή ερευνητικής φύσης, υπό την προϋπόθεση να αναφέρεται η πηγή προέλευσης και να διατηρείται το παρόν μήνυμα. Ερωτήματα που αφορούν τη χρήση του έργου για κερδοσκοπικό σκοπό πρέπει να απευθύνονται προς το συγγραφέα. Οι απόψεις και τα συμπεράσματα που περιέχονται σε αυτό το έγγραφο εκφράζουν αποκλειστικά το συγγραφέα.
Καταρχάς θέλω να αναφέρω ότι το δοκίμιο αυτό δεν αποτελεί απομίμηση κάποιου αντίστοιχου βιβλίου ή των σκέψεων και αντιλήψεων κάποιου ανθρώπου επάνω σε αυτό το θέμα. Δεν έχω διαβάσει ή ακούσει πολλά για το συγκεκριμένο ζήτημα,οπότε όλα όσα πρόκειται να διαβάσετε βασίζονται αποκλειστικά στη δική μου φιλοσοφία, σε δικές μου σκέψεις. Επίσης, δε θέλω να υποννοήσω ότι η δική μου γνώμη απέναντι στο νόημα της ζωής είναι σωστή και πρέπει να την ακολουθήσετε. Αντιθέτως, το παρόν έργο στοχεύει στην ταξινόμηση ορισμένων στοιχείων προς την εν λόγω κατεύθυνση, είτε συμφωνεί κάποιος με τον εξής τρόπο σκέψης που παρουσιάζονται είτε όχι.
YOU ARE READING
Το νόημα της ζωής
SpiritualΈνα φιλοσοφικό δοκίμιο που έχει ως θέμα το νόημα της ζωής