❤️1.❤️

65 8 1
                                    

-Te látod őket? - kérdeztem, miközben szememmel pásztáztam a reptéri tömeget.

-Ha látnám őket, már nem lennék itt.-mondta, majd leült a bőröndjére.

Körülbelül 15 perc elteltével, már a drágalátos öcsém szitkozódott. Neki ment egy körülbelül 18 éves szőke, magas, piercinges srác. Szegény öcsém a bőröndje után, a földet szagolta.

Ez a gyerek 15 évesen olyan szavakat használ, amiről édesanyám álmodni sem mer.

-Lina, James, végre megjöttetek.-jött oda hozzánk Jane nagynéni és egy öleléssel jutalmazott minket. Nagyon hiányzott már. Mióta elköltöztünk innen, csak videochat-en keresztül hallhattam a hangját.

-Végre ideértél, - kezdte Jam, majd felháborodva folytatta- nekem jött egy szőke faszkalap.-mondta, mire Jane elnevette magát.

-Az a faszkalap, valószínűleg Luke volt. - nevetett tovább.

-Ki a picsa az a Luke? - értetlenkedett Jam.

-A szomszédomban lakik. Elhoztam, mert most jött haza Ash, és hát egy úttal könnyebben megoldható. - mondta Jane, mire értetlenül néztünk rá. Ki az az Ash? Miért lakik a két srác egy.... Óóó.. Tehát... Jajj.. Ez cringe.

-Mehetünk. - Jött oda az a piercinges és a barátja...

El is indultunk, majd miután átvergődtünk azon a 6000 emberen aki a reptéren volt, a két fucboy berakta a... bőröndöket a csomagtartóba.

Ez a kocsiban utazás akkora faszság. Miért nekem kell folyton két pasi közé ülnöm? Jó mondjuk csak egy van mellettem. Az is Luke.

Az anyós ülésen foglalt helyet a göndörke. Azt hiszem Ash.

Hát mit ne mondjak. Luke-nak jó ízlése van.

Mikor az út felénél jártunk a drága öcsém késztetést érzett arra, hogy megszólaljon.. Gyökér...

-Nektek nincs egy kicsit melegetek? - tette fel a kérdést, mire a szemeim szikrákat szórtak... Nem illik ilyet kérdezni melegek társaságában.

-Ha meleged van az már a te bajod. - mondta Luke, majd suttogta maga elé a következő szót, amit természetesen hallotam. - Buzi.

Ennek hallatán mellkason csaptam.

-Most miért? - tette fel a kezeit. Már amennyire tudta egy ilyen zsiráf méretű lény.

-Nem az. - húztam fel a szemöldököm.

-Édeseim, megérkeztünk.- mondta Jane, mikor leparkolt a hatalmas ház előtt.

-Köszi a fuvart Tailor, ezer hála. - Mondta Ash, majd kirángatta Luke-ot, hogy kivegyék a böröndöket.

-Szia, szivem. - jött ki Liam, majd egy csókot lehelt Jane ajkaira. Igazából csoda, hogy nem nyelték le egymást, de megdobtam őket egy kaviccsal és abbahagyták.

-LISAAA- kiáltott be a házba Jane. Tudni kell, hogy Lisa a legjobb barátnője általános óta, és egyébként ő Louis jegyese.

-TOMOOO, LEMENNÉL? - Hallottam meg Lisa hangját.

-MEGYEK. - ordított vissza Louis, majd az ajtóban termett. - Mihez kellek? - húzogatta szemöldökét.

-Körbe vezeted a drágaságaim? - kérdezte Jane, mire Louis értetlen fejet vágott. - Lina és James.

-Jaaa, azt hittem Liam-ről beszélsz, mondom ő itt lakik, nem?! - mondta, mire Liam felnevetett.

-Idióta. - felelte Liam, majd nem tétovázott, elénk tárta bicepszét. Nem sokáig vágott fel vele, mert utána megmarkolta a bőröndjeinket és a lépcső felé vette az utat.

-Na gyertek édeskéim. - mondta Louis, majd belépett az ajtón.-Ottan van a konyha.-fordult balra, majd az említett helységre mutatott. - Niall szeretett hűtőjét ne nagyon baszogassátok, azért harap.

-Adnám- szólaltam meg, mire Louis olyan tekintettel jutalmazott meg, amiről nem tudtam eldönteni, hogy örüljek neki, vagy inkább sírjak.

-Ezt meg se hallottam.-mondta, majd a nappali felé vette az irányt. A hatalmas tv-ből kiindulva gondolom az egy nappali.- Esti lazulásokra alkalmas nappali, netflix előfizetéssel. - eme mondat után egy üveg ajtó felé indult. - Bemutatnám a legjobb részét a háznak. Ő itt Medi, a medence.- Most Louis meghajolt? Oké.- Fogjatok vele kezet. - én csak felhúztam a szemöldököm. - MONDOM FOGJ VELE KEZET. - kiabált ránk, mire kamikáze mozdulatokkal kezet fogtam a medencével, és sikeresen hátraestem.

-Vigyázz, Medi harapós. - hallottam meg egy számomra ismeretlen hangot. A hang irányába néztem, és megláttam a szomszédban egy kreol bőrű fiút. Egész cuki.

-Hamarabb is szólhattál volna. - nevettem el magam.

-Hood, hagyd a leányt. Az én felelősségem. - mondta Louis, mire a kreol... (ez amúgy a melegekkel lakik? Akkor röhögnék nagyot, ha kiderülne, hogy nem melegek.) ... Feltette kezeit, majd besétált a házba.

-Szépen elüldözted a srácot.-mondtam, majd felkeltem a földről.

-Srácot? Nem vágod ki ő? - értetlenkedett. Nemlegesen ráztam a fejem..-Ő Calum Hood.

-Még mindig nem vágom. - ez után a mondat után, kezdtem kellemetlenül érezni magam.

-5SOS?

-Ooohm...

-Reménytelen nőszemély. Na de gyertek.- elindult vissza az épületbe, majd egy sötét ajtóra mutatott. - Mellékhelység, vagy slozi. Ki, hogy szereti. Egyébként el kell mennem oda, ahova a király is gyalog jár.-mondta, majd bement a wc-re.

Pár perc múlva, végre kijött a budiról.

-Felfelé.-lökött meg minket a lépcső felé. Ha eltöröm valamim, beperellek. - Lina, balra a második ajtó. James jobbra a második ajtó. - jegyezte meg a lépcső tetején. - Van a szobákban egy-egy gardrób, és egy-egy fürdő. Veled szemben vagyunk mi. - nézett a szemembe. - A kis pasival szemben pedig Liam-ék. Javaslom, hogy használj füldugót. - paskolt meg James vállát.

-Ennyi volt a house tour? - kérdeztem, mire bólintott. - Majd lemegyek vacsira. - asszem volt egy ajtóm. Ezek a fránya külső erők.

-AZ AJTÓT HAGYD MEG! - ordította lányos hangon.

-A SZÉL VOLT. - magyarázkodtam.

-ÉN IS AZT MONDANÁM. - kösz a megértést.

Summer Love❤️✌🏼 Calum Hood ff.Where stories live. Discover now