začátek

19 0 0
                                    

Všechno to začalo v září na Ukrajině tak že jsem byla zamilovaná do kluka se kterým jsem později chodila,  vážně jsem věřila že to bude vztah na dýl.. hah taky jsem byla naivní pi*a tak se hoch po 2 týdnech se mnou rozešel. Byla jsem z toho úplně zničená asi další 2 týdny. Když jsem na něj konečně zapomněla tak jsem ho potkala na vinobraní kde jsem byla se svými kámoškami. Slíbil mi že se k nám později přidá .. celou dobu co jsem tam byla jsem zase myslela jenom na něj a on se ani neozval. Tak jsem v 8 jela domů. Asi 2 týdny po tom byla václavská pouť (na tu se mnou měl jít taky) ale nakonec tam se mnou šli moje 3 kamarádky  a tam to zhruba šlo se mnou prudce z kopce.. Doma jsem ukradla asi 8 krabiček cigaret a s holkama jsme to všechno vykouřily za cca 5h. Užívali jsem si atrakce a prostě jsem byla šťastná... tu noc jsem "spala u tě jedne kámošky" takže jsem domů nešla. Z nějakého důvodu jsem chtěla zkusit marihuanu, tak moje kámoška se zeptala jednoho typka z její třídy jestli něco nemá.. nabídl mi za 100 jedno brko (v tu dobu jsem nevěděla jakou to má hodnotu) tak jsem to nevzala. Uběhlo několik hodin a už bylo kolem 10 tak ty 2 kámošky co tam se mnou byly museli už domů, tak šli.  Zůstala jsem tam já a ta 3 kámoška (ta je v tomhle celém příběhu jedna z hlavních tak ji budeme říkat Tereza)  obě jsme měli jenom tričko a jeansku. Mezitím jsme šli na takový "koncert " co byl hned vedle těch atrakcí atd.. obě jsme měli kolem 100 tak jsem koupila pití a ona nějaký nudle. Pak jsme si šli ještě zapalit a sednout k jedný cukrárně. Tam jsem ji půjčila svoji jeansku aby neumrzla a řešili jsme kde budeme spát a co budeme dělat. Byly jsme úplně v koncích.. ale najednou jako zázrak kolem nás šli naše 3 kámošky a říkali nám že tady nemůžeme zůstat a co máme v plánu dělat. Řekli jsme ze nevíme tak někomu zavolali jestli bysme nemohli s nima na zahradu. V tu chvíli kdy jsme to uslyšeli jsem se upe lekli protože to byla naše první  "zahrada" a vůbec jsme nevěděli co se tam bude dít. Tak jsme šli tam kam nám holky řekli.. pi nějaký chvíli jsme tam došli byly tam 2 větší skupinky, nevěděli jsme kam jít ale najednou jedna z nich začala na nad mávat a křičet že na nás čekají . Chvíli jsme tam kecali (teda oni ) a asi za 10min jsme někam šli... vůbec jsme nevěděli kam jdeme a z tě skupinky lidí jsme znali asi půlku. Šli jsme tmou a najednou jsme zastavily u benziny která ale otevírala až ve 12. Bylo kolem 11 takže jsme tam čekali cca hodinu a tak nějak jsme se seznamovali. A když konečně otevřeli tak si oni šli koupit nějaký piva atd.. a najednou tam přijelo auto. My jsme se na sebe podívali tím pohledem že ne jenom ne do auta. Hhh jasně že nakonec nam řekli ať nasedneme že chvilku pojedeme. V tom autě nás bylo 6 ( nějaký týpek byl v kufru). Nu tak jsme dojeli na tu zahradu a my z Terkou byly úplně mimo tak nás vzali do nějaký "chatky" tam se kouřilo,hulilo a pilo.  2 typci který jsem alespoň já vůbec neznala (jednoho z nich byla ta zahrada a ten druhý byl jeho nejlepší kamarád ) nás řekni ať jdeme s nima ven tam ten jeden týpek vytáhl brko. Když si trochu pohulili tak mi nabídl Tereza mi pořád říkala že jsem stejně chtěla zkusit trávu a že když si dám já tak ona taky atd.. Tak jsem si nakonec dala a říkám vám je to vynikající a jste po tom tak nehorázně uvolnění a klidu. Pak jsme se tedy vrátili zpátky kde mimochodem byly asi 3 vedoucí z mého tábora. Ty 2 typci ( budeme jim říkat aslik a ichl) nás vzali ještě dál a tam byla další taková "chatka" taková střecha a venku místo na sezení. Aslik nám nabídl prej nějaký "mix" a nechtěl nam říct co v tom je. Po nějaký dobře jsme to vypili, asi kolem 1 hodiny ráno přišel Terezy spolužák a nějaký boy, ten spolužák balil mix. My jsme s Terkou dělali hrozný hovadiny ale vážně si nepamatuju jak jsem si zlomila nos... Tak jsme se tam bavili a víc se poznávali. Asi kolem  2 hodiny ráno jsme se zbalili a šli si lehnout dovnitř. Tam jsme si povídali o svých rodinách hlavně s ichkem protože asnik už pomalu usinal a ten spolužák už dávno spal ( jo a jinak jsem měla úplně v prdeli hlas :dd). Byla tam nehorázná zima tak jsme asi kolem 4 hodiny ráno se přesunuli do 3 "chatky " která byla nejblíž k bráně. Tam jsme si nějak lehni ale tím že tam byla jedna postel a my jsme byly 4 tak poslední co tam přišel všem spal u kraje na nohou a  samozřejmě že jsem poslední byla já :)). Když jsme vstali tak bylo kolem 8-9 hodin ráno a mně už asi po 5 volala máma tak jsem ti vzala a že v 10 mám jet domů tak jsem ji s strašnou kocovinou přemlouvala že aspoň do 12 (abych se aspoň trochu vyspala) ne ale hlavně křičela ze jsem ji večer nezavolala. Tak jsem Terku přemlouvala aby jela taky v 10 , nechtěla tak jsem se na ni vysrala a šla si pro věci. Nakonec šla, tak jsme šli a aslik nás šel doprovodit k tu benzinu. Došli jsem na zastávku a totálně vygumovaný ,rozcuchany já s ichlovou mikinou na sobě a s obrovskou kocovinou jsme jeli domů a takhle ti celý začalo.

Kdyžtak sry za chyby ju ;)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 09, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stačilo jen pár piv, chytla se blbý partyKde žijí příběhy. Začni objevovat