《4》

857 50 18
                                    

Dün geceden sonra biraz da olsa rahatlamıştı Alev. Konuşmaya ihtiyacı olduğunu biliyordu ama bunun Jimin ile olacağını hiç düşünmemişti. Sanki günlerdir tartışan, birbiriyle anlaşamayan onlar değilmiş gibi konuşmuşlardı. Aslında güzel hissettirmişti Alev'e. O kadar da gıcık olmadığını anlamıştı en azından. Yine de hala onu sevmiyordu.

...

Şimdi ikisi de hazırlanıyorlardı biri işe digeri de aşağıya inmek için. Ortamdaki sessizliği bozan Jimin olmuştu.

Jm"Alev haberin olsun bu akşamdan itibaren yaklaşık bir 20-25 gün yokum."diyince Alev şaşırarak bakmıştı.

Alev"Neden?"aslında sormamalıydı ama merak etmişti.

Jm"Çünkü mv çekimlerimiz başlıyor."dediğinde Alev biraz garip hissetmişti. Ama belli etmemeliydi bunu.

Alev"Anladım."dedi odadan çıkarken.

Jm"Bu kadar mı söyleyeceklerin?"

Alev"Ne söylememi bekliyordun ki Jimin? Üzülüp ağlamamı istiyordun? Yoksa ayaklarına kapanıp gitme diye yalvarmamı mı?"dedi her zaman ki tavırlarıyla.

Jm"Aslında fena olmazdı, sonuçta tek kalacaksın korkarsın."dedi pis pis gülerek.

Alev"Saçmalamayı kes Jimin sabah sabah ne istiyorsun benden hiç anlamıyorum."

Jm"Hadi ama güçlü kız ayağına yatma koca evde bir başına kalınca korkacağını biliyorum. Tabi bu yüzden de beni arayacaksın."dediğinde Alev'in devrelerini yakmıştı yine.

Alev"Ne korkcam be, çocuk muyum ben? Bu özgüven nerden geliyor acaba? Sırf sanatçısın diye kendini bir şey mi zannettin? Beni sinirlendirme yoksa duyacaklarından ben sorumlu değilim."dedi merdivenden bağıra çağıra inerek.

Jm"Daha ne duyabilirim ki senden tırcı dayı?"dediğinde Alev sabır dileyerek aşağı indi sonunda.

Jin"Noluyoruz sabah sabah ya? Aşağıdan duyuluyordu bağırışlarınız? Yine neyi paylaşamadınız?"dediğinde Alev biraz utanmıştı.

Jm"Ne olacak abi her zamanki Alev ve onun sinirleri."diyip üste çıkmaya çalışıyordu.

Alev"Pardon? Ben mi sana tırcı dayı dedim acaba?"dediğinde hepsi gülmüştü. Alev de haliyle iyice sinirlenmişti.

Suga"Jimin neden öyle söyledin kıza?"dedi daha yeni gülen o değilmiş gibi.

Jm"O biliyor sebebini."

Alev"Sen göreceksin tırcı dayıyı?"diyip öfkeyle kapıya doğru gitti.

Rm"Sen kusura bakma abicim, bu sıpa hep böyle. Sen işine git, stres yapma, kafana da takma."

"Yok ne takıcam ben onu? O benim kafama takacağım en son insan bile değil?"diyip kapıyı kapatıp çıktı.

Tae"Ağır laf etti hakkıydı ama. Yani sonuçta o bir kız Jimin bu kadarını yapmaman gerekiyor."

"Bana onu mu koruyorsun Tae?"

Tae"Ne alakası var Jimin? Yaptıklarınız sencede çocukça değil mi? Biraz düşünmelisin. Ayıp oluyor kıza."

Jm"Ben düşünmüyorum kardeşim. Çok düşünmek istiyorsan sen düşün onu. Belli ki sen sevdin Alevi. Ben sevmiyorum istediğin gibi senin olabilir."dediğinde ortam gerilmişti. Herkes Jimin'in söylediği söze şaşırarak bakmıştı. Çünkü demeyeceği sözleri söylemişti.

Tae"İleri gidiyorsun Jimin? Ben senin kardeşinim, bu nasıl konuşma tarzı? Sen benden böyle şeyler nasıl beklersin?"dedi hayal kırıklığıyla. Jimin de bir an da patlamıştı.

Zoraki Evlilik Jimin  [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin