O akşamdan sonra Jimin'in aklı Alev'in yaptıklarında takılı kalmıştı ve bir türlüde soramamıştı neden yaptığını. Bir şeylerin olduğunun farkındaydı fakat bunu soramazdı çünkü aralarında bir samimiyet yoktu. Birbilerinden bu kadar haz duymazken ne hakla soracaktı? Yine de peşini bırakmayacağı bir olay olarak hafızasına kazımıştı. Mutlaka öğrenecekti sebebini.
Jm"Bugünü iyi kurtardık ha?"diyip Alev'e bakmıştı.
Alev"Evet, iyi işti."diyip uzanmaya devam ediyordu ikiside, ayrı yataklarda.
Jm"Bugün modunda değilsin galiba?"diyip alttan alttan lafa girme çabasındaydı. Her ne kadar bunun olmayacağını bilsede.
Alev"Yoo nerden çıkardın bunu?"diyip başından savmaya çalışıyordu.
Jm"Bilmem bana öyle geldi herhalde."
Alev"O zaman her sana öyle geleni sorgulama Jimin."dediğinde bir kez daha Alev sinirine hakim olamayıp saçma sözleriyle ortamı germişti.
Jm"Seninle de konuşulmaya gelmiyor. İnsan gibi soru sordum. Aldığım cevapla ne kadar hataya düştüğümü gösterdin bana sağ ol."dediğinde Alev Jimin'in sinirlendiğini anlamıştı. Ama söylemişti bir kere, geri alamazdı.
Alev"O zaman hataların sana bir ders verir Jimin. Konuşmazsın benimle olur biter."diyip yatağında ona sırtını döndü. Aslında içinde nelerin koptuğunu bir bilse Jimin, belki böyle aralarında gerginlik olmayabilirdi. Ama niye bilsin ki? Diye içinden geçirdi Alev.
Sabah:
Jm"Yok arkadaş bu kızla konuşulmaz. Dün bir konuşayım dedim ağzıma sıçmadığı kaldı bir."dediğinde hepsi Jimin gergin olduğu için bir şey diyemiyorlardı.(abart abart)
Jk"Ne oldu anlatmak ister misin Jiminşe?"dedi ortamı yumuşatmaya çalışarak.
Jm"Sorun da bu işte Jungkook. Bir şey olmadı, sadece 'Bugün modunda değilsin galiba.' dedim ama bin pişman etti beni. Zaten onunla yaşıyorum aynı evde. Sizde yoksunuz ki konuşacak insan olsun."
Rm"E geceleri konuşuyoruz ya. Hiç de demedin ki böyle bir şey."
Jm"Abi ne diyecektim gelin ben sıkılıyorum mu? Sizi de mi bunaltsaydım bu kızla?"
Jin"Saçmalama Jimin gelirdik tabi ki de. Ayrıca sen o kızı sevmeyebilirsin ama bence kötü biri değil. Ben ısındım ona karşı. Sadece siz aranızda ki durumdan dolayı sevmiyorsunuz birbirinizi o kadar."
Jm"Sevmeyeceğim de zaten. Ama dur bir dakika, abi bugün gelin bize beraber kalalım. Nasıl olsa iki gün program yok. Evde de yaparız pratikleri, benim için özel oda var pratik için. Ne dersiniz?"
Suga"Bu da soru mu akşama hazırlanır beraber geçeriz eve."dediğinde Jimin, biraz da olsa rahatlayıp mutlu olmuştu.
Alev:
Alev"Anne dün o kadar zorlandım ki, söyleyemedim o kelimeyi. Ağzımdan bir türlü çıkmadı."diyip hüngür hüngür ağlıyordu annesinin kucağında. Tek sığınağı oydu Alev için. Her ne kadar bu evlilik için zorlasalarda.
"Kızım, inan o kadar çok isterdim ki bu duyguyu tatmanı ama elimde değil. Biliyorum çok canın yanıyor, anlatamıyorsun ama yıpratma kendini. Her ne kadar zor da olsa unutma ki sen benim kızımsın. Ben nasıl güçlü duruyorsam sende öyle olmalısın. Lütfen ağlama, gözlerinden düşmesin o yaşlar. "Dedi dolu gözlerle. Alev zorlanıyordu annesi her ne kadar söylesede. Ne olurdu sanki onun babası da herkesin babası gibi olsaydı? Çocukluğunu doya doya yaşasaydı ne olurdu?
Alev"Annem, seni çok seviyorum. Üzdüm seni de ama başka gideceğim yer yok. Rahatlamam için dizinin dibinde olmam şarttı. Şimdi gitmem gerekiyor. İşe geç kalmayayım daha fazla."diyip annesine sarılıp ayrılmıştı ordan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Jimin [TAMAMLANDI]
Hayran KurguSen sadece bana kadarsın!! ... DİPNOT:Arkadaşlarım bugünlerde mutlu olmaya ihtiyacımız var o yüzden bu kitabı buna gore yazacağım. Biraz da olsa rahatlayıp gülmek istiyorsanız bu kitap tam size göre. Sizi seviyorummm.