"Nialler wakker worden". Fluisterd Lolita in mijn oor. "Goodmorning babe". Zeg ik en ik geef haar een kus. "Gaan we vandaag weer verder met de bruiloft plannen?" Vraagt Lolita. "Is goed, maar ik ga zo eerst hardlopen". Zeg ik. "Ik ga mee". Zegt Lolita. "Is goed". Zeg ik en ik stap uit bed. Ik kleed me om en doe mijn sportschoenen aan. Lolita is ook al omgekleed. We lopen naar beneden en ontbijten wat en gaan daarna hardlopen. Als we in het park zijn zie ik Jesy, samen met Harry. Hun zijn ook aan het hardlopen. Normaal ligt Jesy nu nog in bed, het is nog maar half negen. Wat doet ze zo vroeg buiten? "Ugh Jesy". Zegt Lolita zachtjes. Ik negeer het. We gaan naar hun toe. "Wat doe jij dan zo vroeg uit bed?" Vraag ik. "Wat gaat jou dat aan?" Vraagt Jesy. Harry kijkt me weer boos aan. "Omdat jij normaal nog in bed zou liggen". Zegt Lolita. "Nou, altijd als Harry bij mij blijft slapen ben ik vroeg wakker hoor en ik wou vandaag hardlopen want je moet de dag goed beginnen". Zegt Jesy, "Kom Harry we gaan weer verder". En ze gaan weer weg. Ik kijk hun na. "Kom, wij gaan ook weer verder". Zegt Lolita. Ik knik en we gaan weer verder. Na ongeveer een uur stoppen we en gaan we terug naar huis. Als we thuis zijn gaan we douchen. Na het douchen gaan we de bruiloft verder regelen. "Oké wacht ik moet nog even mijn bruidsmeisjes regelen". Zegt Lolita en ze pakt haar mobiel. "Wie kies jij?" Vraag ik. "Céline, Demi en Stephanie". Zegt Lolita. Ik knik. "Wie kies jij dan?" Vraagt Lolita. "Harry, Greg en Luke". Zeg ik. Lolita knikt. "Oké, het is geregeld". Zegt Lolita. Weer knik ik. "Zullen we op het strand trouwen? Ik heb altijd al op het strand willen trouwen". Zegt Lolita. "Is goed". Zeg ik. "Wanneer gaan we eigenlijk trouwen? En waar?" Vraagt Lolita. "In Australië?" Vraag ik. "Ja! En dan als het zomer is ofzo". Zegt Lolita. "Ja". Zeg ik. Lolita schrijft alles op.
---------------------------------------------------------
Heel heel heel slecht en kort hoofdstuk I know, sorry sorry sorry!
---------------------------------------------------------
JE LEEST
Story Of My Life
FanfictieJesy Horan, de vrouw van Niall Horan word steeds niet zwanger. Ze laat zich testen en het blijkt dat ze onvruchtbaar is. Nadat ze dat te horen heeft gekregen komt ze achter een vreselijk geheim.