Capitolul I

396 43 10
                                    

Ştii de ce nu ai rezultate?
...

Pentru că îţi imaginezi că schimbarea se întâmplă când îţi cumperi adidaşi noi şi îţi faci declaraţia şi angajamentul de anul nou că anul ăsta vei face mai mult sport. Schimbarea nu se întâmplă când îţi iei adidaşii noi ci când i-ai rupt de la cât i-ai folosit.

Poate îţi imaginezi că "a face bani" e o şmecherie nouă pe care trebuie să o înveţi şi crezi că dacă ţi-ai făcut un blog sau l-ai citit pe kiyosaki sau mai stiu eu cine, ai descoperit o formulă magică a prosperităţii.

Banii vor veni atunci când din cărţile citite de tine despre bani vei putea construi o casă punând aceste cărţi una peste alta, când singura amintire a omului care eşti acum mai e în pozele tale de acum câţiva ani iar omul de acum este cel care poate aduce valoare prin ceea ce face şi ceea ce este.

Poate crezi că ai descoperit iubirea în fluturaşii ce îi ai în stomac în primele luni de îndrăgostire minunată. Iubirea nu este în fluturaşi şi în sexul fain pe care îl faci , în clătitele cu finetti ce le mănânci duminica cu iubi sau în filmele ce le vedeţi împreună.

Iubirea o vei găsi în ultima filă a unui jurnal plin de experienţe de viaţă în care paginile în care ai oferit sunt mai multe decât cele în care ai primit şi în care ai pus binele şi fericirea celuilalt mai presus de interesele şi nevoile tale vechi de milioane de ani de când strămoşii noştrii erau încă şopârle.

Hai să începem cu primul pas. Hai să ne aducem aminte de ce anume ne face oameni de succes prin fapte care vorbesc pentru noi.
O să incerc să postez câte un nou capitol la fiecare doua zile .
Nu uitați să lăsați un comentariu privind părerea voastră despre ceea ce încerc să explic eu aici mulțumesc , următorul capitol va fi mult mai mare .

SchimbareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum