}♦Μία♦{
Πέρασαν αρκετές μέρες από τότε, και ναι, η κατάσταση μου άρχισε να χειροτερεύει.
Το όνειρο που είχα δει είχε αντικατασταθεί από μία περίεργη σειρά ονείρων με ίδια θεματική, που κατέληγε πάντα σε αυτή τη γυναίκα.
Δεν είχα μπορέσει να την κοιτάξω καλύτερα γιατί μόλις με κάρφωνε με τα ψυχρά μάτια της αμέσως πεταγόμουνα από το κρεβάτι όπως ήμουν, ιδρωμένη και αρκετά τρομοκρατημένη.
Και αυτό το πράσινο, που μετά απλωνόταν παντού.
Και όλα αυτά κατέληξαν στο να έρθει η μέρα η οποία άρχιζαν τα σχολεία χωρίς να το αντιληφθώ.
Αλλά να που μου το είχε πει η καλή μου η μανούλα και μου το είχε θυμήσει την νύχτα πριν πάω.
Όταν σηκώθηκα από το κρεβάτι μου την άλλη μέρα, μετά από μία πραγματικά ατέλειωτη νύχτα, ένιωθα κάτι σαν κάψιμο στο αριστερό μου χέρι.
Δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία, και πήγα στο μπάνιο.
Οι συνηθισμένες πια λάμψεις εμφανίστηκαν λίγα δευτερόλεπτα μετά, αλλά μετά από τόσο καιρό, τουλάχιστον αυτές είχα μάθει να τις ελέγχω.
Σκέφτηκα ότι εξαφανίζονται, από το σώμα, από τα μαλλιά και από τα μάτια μου και voila, έχουν εξαφανιστεί.
Είχα αποφασίσει πως ήταν καλύτερο να μην το πω σε κανέναν, γι' αυτό και τόσες μέρες που μου τηλεφωνούσαν οι φίλοι μου να βγω μαζί τους εγώ έβρισκα πάντα δικαιολογίες για να μην πηγαίνω, ένιωθα πως η νύχτα μου κάνει κακό, ότι αν βρεθώ έξω νύχτα μαζί με τα παιδιά δεν θα αντέξω και θα πέσω κάτω τρέμοντας.
Εκείνο το κάψιμο που είχα νιώσει, δεν είχα αντιληφθεί ότι τώρα με πονούσε αφόρητα.
Σήκωσα από τον νιπτήρα το αριστερό μου χέρι, και το είδα.
Ήταν ένα σύμβολο, που έμοιαζε με το γινγκ και γιανκγ μόνο που του έλειπαν οι βουλές που είχε κανονικά, και οι γραμμές του έλαμπαν αχνά με ένα θαλασσί χρώμα.
Ύστερα που το είχα κοιτάξει, το κάψιμο ένιωθα να εξαφανίζεται και να το αντικαταστεί μια δροσιά, δεν ξέρω, σαν νερό, σαν θαλασσινό νερό.
Κοιτούσα μαγεμένη τον κύκλο με τις καμπύλες, και τόση ώρα που δεν αντιλήφθηκα πως η μαμά μου μου φώναζε σαν υστερικιά γιατί δεν της απαντούσα τόση ώρα ότι έχω ξυπνήσει.
Πάω γρήγορα αφού πλένομαι και πάω να άρον άρον να ντυθώ στο δωμάτιο μου.
Διαλέγω μετά από αρκετή ώρα ένα μακό άσπρο μπλουζάκι με φοίνικες, το ψηλοκάβαλο τζιν μου και τα άσπρα αθλητικά μου.
YOU ARE READING
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...