Zůstal jsem v nemocnici s Taehyungem do oběda, než mě vyhnala sestřička, že se musí najíst. Jen jsem přikývl a odešel na chodbu. V automatu jsem si vybral kávu a když mi ji ten přístroj připravil, ihned jsem se napil. Čehož jsem po chvíli litoval.
"Aish!" Vyjekl jsem. Popálil jsem si jazyk a začal ho vyplazovat jako pes. Musel jsem vypadat nanejvýš trapně.
"Maminko, ten pán je pejsek!" Ozval se někde blízko mně dětský chlapecký hlas.
"To není pejsek, ale pán, který je nešikovný a neumí foukat. Jdeme, Lixie," řekla s úsměvem žena a já zastrčil jazyk zpátky. Zčervenal jsem.
Zavrčel jsem a posadil se na židli.
Vzal jsem do ruky telefon a vytočil číslo na Hoseoka. Ovšem mi to nezvedal. Povzdechl jsem si a raději to dál nezkoušel. Věděl jsem, že když se vytočí a naštve, stojí to za to a lidé si ho musí udobřovat minimálně rok, než jim odpustí.
O deset minut později vyšel Taehyung ven ve svém oblečení a s nějakými papíry v ruce.
"Myslel jsem, že tě pustí až odpoledne," řekl jsem.
"Změna plánu. Navíc chci si sbalit a odejít zpět k otci." Zašeptal tiše.
"Dobře, nebudu ti bránit, ale budu tě navštěvovat," rozhodl jsem se.
"Fajn, ale měl by ses hlásit předem. Abych byl vůbec doma a nešukal s ostatníma," protočil očima.
"Chceš mě provokovat? Tae, byla to chyba, které strašně moc lituju." Podíval jsem se na něj ublíženě.
"Jen říkám pravdu. Promiň, Namjoon je tady i s Jinem, aby mě vyzvedli. Měj se," řekl, sklopil pohled a odešel.
"Počkej, alespoň mě nech ti pomoct," řekl jsem.
"Není s čím. Měj se, Yoongi."
Naštvaně jsem kopl do židle, která stála u zdi.
"To vám nepomůže," ozval se za mnou hlas doktora.
"Já vím," povzdechl jsem si. Podíval jsem se na něj a posadil se.
"Vím, jak se cítíte. Moje snoubenka mi do dneška neodpustila, že jsem ji kdysi podvedl s její sestrou. Ale to jsem se s ní ještě neznal. Bylo vidět, že vás manžel miluje, jinak by nebyl tak zraněný. Dejte mu čas, vyřeší se to. On pochopí, že to pro vás byla chyba." Usmál se na mě povzbudivě. Jen jsem přikývl.
Následně jsem se zvedl a šel ven z nemocnice. Nešel jsem domů. Šel jsem k Hoseokovi. Chtěl jsem vědět, jestli je v pořádku.
Zazvonil jsem, ale chvíli se nic nedělo. Poté jsem uslyšel šouravé kroky směrem ke dveřím. Následně vykoukl Hobi i s rozcuchanými vlasy.
"Co tu děláš?" Zavrčel na mě.
"Přišel jsem se ti omluvit, jak jsem na tebe vyjel." Povzdechl jsem si.
"Pojď dál, nemůžu se na tebe koukat." Věnoval mi malý úsměv. Přikývl jsem a vešel.
"Nelekni se, do teď jsem spal a nejsem sám," mluvil na mě polohlasem.
Zalapal jsem po dechu.
"Jimin s Jungkookem?" Nadzvedl jsem obočí.
"Mhm," přikývl.
"Wow," to bylo jediné, co ze mě vyšlo.
"Dáš si něco? Kafe, čaj, vodu?" Zeptal se.
"Kafe, děkuju." Vydechl jsem a posadil se ke kuchyňskému pultu na barovou židličku.
"Tak povídej, řekl jsi mu to?" Zeptal se ihned, co se posadil vedle mě.
"Poznal to. Říkal, že si dnes sbalí věci a odejde na nějakou dobu k otci. Bojím se o něj, aby se mu něco nestalo, ale i tomu maličkému. Slíbil jsem mu, že o něj budu bojovat."
"To je dobře. Nenech si ho utéct," poručil mi.
"Nenechám, na to ho až moc miluju."
_________________________________________
Dobře, dostalo se mi pár otázek. Jedna obecnější a tři na tři postavy z mého příběhu. Tudíž, tady jsou odpovědi.
Barbarossa11 Jaké bude jméno pro mimi?
To sama ještě nevím, ale přemýšlím o klukovi Woozi-m, a holčičce Ji-Won. :)
justheartlesshuman Yoongi:
YOONGLESI! muzes mi vysvetlit proc jsi to udelal? chudacek taetae. co si myslis o sobe? Já sám nevím, proč jsem takhle přemýšlel. Jednal jsem impulzivně. A lituji toho. Chci to napravit, bohužel nevím jak. :(
TaeTae:
taetae, jak to zvladas? nemam k tobe přijet se zmrzlinou?Nemůžu jíst zmrzlinu, za chvíli bych byl jako pátrací balón, ale.. Mám chuť na jahody se šlehačkou. :3
Hoseok:
hoseokie, ty to zvladas? věřím, ze se to mezi jiminiem, jungkookiem a tebou urovna. drzim palce 💜Děkuji moc. :3 Jsem v pořádku, s Jiminem a Jungkookiem jsme si promluvili a tak trochu spolu všichni tři chodíme. Nechci nic prozrazovat, protože autorka chystá knihu jen o mně, Jungkookiem a Jiminiem, ale vyříkali jsme si to. :3 Jsem za to děsně rád!
To by bylo z otázek všechno, já se loučím. A děkuji za vaše hvězdičky a komentáře. ♥
Odpovědět
ČTEŠ
Arranged Marriage
Fiksi Penggemar"Vezmeš si Mina Yoongiho a tečka." "Vezmeš si Kima Taehyunga." Comedy kpop drama. Více se dozvíte v příběhu. hlavní ship: TaeGi další shipy: NamJin, HopeMinKook Warning: smut, mpreg