Ocitl jsem se na zvláštním temném místě. Ležel jsem na zemi porostlé suchou trávou a za hlavou mi šuměla voda. Prudce jsem se vymrštil do sedu.
„Ne.. Ne, ne, ne, ne..“ Mumlal jsem. „Ne!!“
Do háje! Všechno se pokazilo. Všechno. Tohle nebyl můj záměr. Chtěl jsem jim jenom získat čas. To bylo všechno. Přímo před sebou jsem uviděl spoustu duší. Duší, které čekaly na přechod přes řeku. Zhluboka jsem se nadechl.
„Tak dobře.. Jdeme na to..“ Řekl jsem tiše a luskl prsty.
Všechny se přesunuly tam, kam patřily. Promnul jsem si spánky. Co jsem to udělal? Proč jsem se vůbec vracel mezi lidi? Čeho jsem chtěl dosáhnout? Získat Dereka zpátky? Zabít ho? Haleovi museli zemřít. To bylo to, co jsem si říkal. Kvůli dohodě.
Matka se mi neozvala od doby, co jsem utekl. Udělala to snad schválně? Před sebou jsem uviděl několik záblesků vzpomínek. Viděl jsem sám sebe, jak jsem uzavíral tu smlouvu. Viděl jsem, jak se o smlouvě dozvěděl Peter. A jak to předal Derekovi. Nikdo z nich však nevěděl, s kým konkrétně uzavřel ten jistý Hale smlouvu.
Promnul jsem si spánky a pokusil se zjistit matčinu polohu. Přemístil jsem se k ní.
„Co potřebuješ, synku?“ Zeptala se.
„Matko.. Vzpomínáš si na dohodu s jistou rodinou, která byla uzavřena před sto lety?“ Zeptal jsem se.
„Haleovi.“ Řekla a zadívala se na mě.
Beze slova jsem přikývl.
„Víš, co musíš udělat.“ Řekla.
„Nejde udělat výjimku?“ Zeptal jsem se s úzkostí v hlase.
Zavrtěla hlavou. „Ty jsi Smrt. Sám moc dobře víš, že není dobré narušovat přirozený řád věcí.“
„Já vím, ale-“
„Proto jsem nechtěla, aby ses s nimi zaplétal! Tušila jsem, že to nakonec takhle dopadne.“ Mračila se.
Sklonil jsem hlavu a začal botou kreslit kroužky na zemi. Měla pravdu. Kdybych se s Derekem nezapletl, neměl bych výčitky. Neváhal bych. Prostě bych vymazal rod Hale z historie. Jenže já se zapletl..
„Co by se stalo, kdybych.. Udělal výjimku?“ Zeptal jsem se.
„Už tak jsi slabší, než dřív. Narušilo by to časoprostor ještě víc, než už je.“ Řekla. „A potom, pokud by ses jej pokusil obnovit, nebo opravit, zabilo by tě to. Zabilo by to i mě a tvého otce. Celý vesmír by zkolaboval kvůli té chybě. Já vím, že ho miluješ, ale jeho předkové se zavázali k tomu, že zaplatí cenu nejvyšší, kvůli té malichernosti, kterou udělali.“
Dotkla se mého ramene a zadívala se mi do očí.
„Promiň, synku.“ Řekla. „Haleovi musí zemřít.“
Kousl jsem se do jazyka. Haleovi musí zemřít, huh? V tom případě, ale.. Zhluboka jsem se nadechl.
„Haleovi musí zemřít..? Tak dobře.“ Řekl jsem.
Usmál jsem se a udělal krok zpět. Byl čas na další bitvu. A to velkou. Tak velkou, že by mohla zničit všechno. Takovou, na jakou lidstvo rozhodně nebylo připraveno a která by mohla všechno zničit. Teď šlo o všechno.
„Tak v tom případě, musíš zabít i mě.“ Řekl jsem a připravil se na použití hodin. „Jelikož já jsem Hale.“
ČTEŠ
Mitch Hale - Začátek Konce
FanficPátý díl série Mitch Hale. Vše začne, když Derek Hale najde a otevře záhadný dopis. Derek brzy zjistí, že jeho nadpřirozené pouto se Stilesem stále existuje. Nevěnuje tomu však pozornost a snaží se zahnat smutek vztahem s Braeden. Vše se však zvrtne...