Джимин: Туко-що видях как два гълъба се чукат.
Хосок: Ъм...чудно, влизай.
-Кой си поканил?
Хосок: Това е Джимин. С него ще репетираме за музикалната група.- Джимин влезе в хола и помаха на семейството.- Не спирай и не говори с тях.- обърна го към себе си и се качиха горе в спалнята.
Джимин не беше като другите момчета. Държеше се като дете, обличаше се като дете. Обожаваше розаво, обичаше ягоди, близалки и шейкове. Същински babyboy.
Джимин: Гей ли си?
Хосок: Да...
Джимин: Това гаджето ти ли е?- разглеждаше стаята на по-голямото момче и погледа му попадна върху една снимка на един мъж.
Хосок: Това е Бог. Е, по-скоро по-добра версия на Бог.
Джимин: Защо твоя Иисус има мускули?- Отиде при гардероба.- Какво имаме тук?
Хосок: Не...
Джимин: Еха...мислех, че само аз се обличам като разгонено бебе.
Хосок: Обичам да се обличам така, но само когато съм сам...
Джимин: Нека видим кой ще се облече най-сладникаво.- усмихна се сладко.
Хосок: Хайде.- засмя се и двамата започнаха да ровят из гардероба.Джимин: Някога правил ли си секс?
Хосок: Не, но гледам много порно.
Джимин: Покажи ми.
Хосок: Не искаш да гледаш това.
Джимин: Определено искам.Срещата на Джънгкук и Техьонг. Е...не беше среща. Техьонг трябваше да дари много кръв за някакъв случаи и някой трябваше да го прибере след това, затова помоли Кук. Не знайно защо, но на него можеше да се довери. Нещата при Техьонг малко се влошиха и бе задържан за по-дълго време в клиниката. Но след като всичко се оправи отиде в коридора, където го чакаше Кук.
Джънгкук: Хей...
Техьонг: Ти си ме изчакал?- беше изминало наистина много време откакто русокосия се оправи и се зарадва, когато видя все още чакащия Кук.
Джънгкук: Разбира се.Джънгкук: Добре ли си?
Техьонг: Да.- момчетата вървяха из гората, която бе напът за дома на Те.
Джънгкук: Купих ти сандвич и шоколад...
Техьонг: Толкова си странен, Кук.
Джънгкук: Ако ме имаш за странен, то трябва да видиш майка ми. Говори само за секс и не познава граници. Мрази баща ми, който живее в Америка. Непрекъснато ме пита някакви малоумни неща.
Техьонг: Майка ми е наркозависима. Опитва се да не бъде, но е факт. Не съм я виждал от известно време. Имам и по-голям брат. Не познавам по-забавен човек от него, но...много е отвеян. Не може да му се има доверие.
Джънгкук: Не знаех...
Техьонг: Не ми се извинявай.-Погледна към цветята, които държеше момчето.- За мен ли са?
Джънгкук: Да...не знам защо ги купих...изглеждам неуместно.
Техьонг: Харесват ми.След известно време момчетата стигнаха пред дома на Те:
Техьонг: Е...аз съм дотук.
Джънгкук: Искаш ли да дойда?
Техьонг: Не няма нужда.
Джънгкук: Добре...- преди русокосия да тръгне за вкъщи дойде при Кук и го прегърна.
Техьонг: Ако кажеш на някой за това ще те убия.- отдели се от прегрътката.- Имам брадва и знам как се крие тяло.
И двамата се засмяха на думите на Те, след което си казаха по едно Чао и се разделиха.Кук се прибра вкъщи и веднага се възползва от момента, че майка му не е наоколо, и отиде в стаята си, лягайки на леглото. Затвори очи и мислеше да си почине малко, но в този момент Хосок дойде с гръм и трясък в стаята му.
Хосок: Е, как беше?!
Джънгкук: Не беше нищо особенно.
Хосок: Добре.- пусна конзолата на Кук и взе джойстиците.- Приеха ме в музикалната група.
Джънгкук: Супер! Как мина?
Хосок: Много яко. След часовете едно момче дойде на гости.
Джънгкук: Как се каз—From Taehyung: Благодаря ти за днес.
Jungkook: Дано сандвичът ти е харесал.
Кук се усмихна на съобщението и остави телефона си настрани.
Джънгкук: Ще те размажа.
Хосок: Да те видим, дребен.
YOU ARE READING
𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)
FanfictionКакво става, когато невинното момче Джон Джънгкук което никой не познава започва да си партнира с най-лошото и известно момче Ким Техьонг? Started:10.03.2020. Finished: ᵇᵃˢᵉᵈ ᵒⁿ ᵃ ⁿᵉᵗᶠˡⁱˣ ˢᵗᵒʳʸ