*hikaye zaman zaman 4 farklı ana karakterden birinin bakış açısından anlatılacak ve kitabı yazmadan önce en güncel ve en yeni kaynakları araştırıyor, teori videolarının en iyilerini takip edip, en yeni kitapları okuyup yanlış birşey yazmamaya çalışıyoruz... eğer hazırsanız başlayalım*
gözüme ilk çarpan şey sarımsı-yeşilimsi tuhaf tavşan oldu. içinde gerçekten biri vardı sanırım çünkü normal koşullarda bu kostüm haraket edemezdi. restoranın girişinde bu kostüm için iskelet çalışması olduğu ve bunun için animatronik alanında eğitim görüp alternatif kaynaklar kullanarak bir... bir... anlam veremedim ama sanırım "endoskeleton" yapacak biri aranıyordu.
"hoşgeldiniz"
tavşana cevap vermedim çünkü evebeyn gibi benimki de beni uyarmıştı.
"utangaç mıyız? yoksa tereddütlü mü?"
"ş-şey... ikisi de sanırım"
biraz ürküyordum.
"babam arabayı park edip gelene kadar buradayım"
"pekala ama içinde insan olmayan tamamen robot hayvanlara yaklaşma tamam mı?"
"evet efendim"
"çünkü örneğin o şarkı söylerken ve ağzı oynarken senin elin onun ağzının içindeyken durmazlar... seni minik"
"ben on yaşındayım!"
"yakında yaşın önemli olmadığını birkaç dostun da seninle görecek"
"ne!?"
"yani eğlenmek için minik olmak gerekmez!"
başta ne karıştırdığını anlamadım. nazik duruyordu.
"benimle gel! sana bir sır göstereceğim"
bana çok cazip gelmişti. PİSLİK HERİF...
"p-pekala"
ve sonra bir odaya girdik... aşağıya inen basamaklar ve birkaç springlock (yaylı kilit kostümler. örneğin william'ın içine girip kanlarla yere yapışmasını sağlayan kostüm gibi) o zamanlar bunların tehlikeli olabileceğini bilmiyordum.
"arkadaşını gördün mü?"
"P-Penny! o kostümün içinde! yaşıyor mu?"
"uyuyor"
Penny sarı saçlı ve orta boylu bir kızdı. bu kostümün yayları ona saplandığında kurtulamazdı.
"bir kostüm ister misin?"
"hangi hayvanı istersin Carl?"
"ben de tavşan istiyorum galiba ama... ben de uyuyacak mıyım?"
"bilemeyiz"
bir anda odadan çıkmak için atik bir şekilde arkamı dönüp odanın çıkışına doğru koştum ama yetişemedim...
"bak ne diyeceğim, en azından son isteğini yerine getirebilirim. tavşan..."
*Bu bir bölüm sayılmaz ama ancak kitabın nasıl işleyeceğini anlayabilirsiniz*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animatroniğin Gözünden FNAF
Misterio / Suspensodört ana karakter ve daha birsürü renkli, korkunç, eğlenceli animatroniklerin hikayesi. belki de bu kadar korkunç gördüğümüz karakterlerin kendine ait bir de özel yaşamları vardır.belki de onlar için daha oyun bitmemiştir. bu animatroniklerin içinde...