25.

1.4K 86 12
                                    

Marinette :

Poté, co Chat odešel, tak se z reproduktorů u zámku ozval, hlas nějaké ženy.

"Prosím" a vyletěla čočka, která zase zamířila přímo na můj obličej.

"Dobrý den, byla jsem pozvána na večeři s panem Agrestem" řekla jsem opatrně a čekala, jestli mě pustí.

"Ano jistě, pojďte dál" a poprvé se otevřela brána přímo pro mě, jakože Marinette. Byl to příjemný pocit. Dveře mi poté otevřela nějaká modrovlasá paní s brýlemi a kamenným výrazem.

Uvnitř již stál pan Agrest s Felixem a ze shora jsem viděla scházet Adriena.

"Dobrý večer" řekla jsem malinko nervózně.

"Dobrý večer, slečno Dupain-chengová" řekl Gabriel a poté za mnou přišel Felix.

"Ahoj" zašeptal a dal mi pusu na tvář.

"A nyní se můžeme posadit ke stolu" řekl pan Agrest a všichni jsme ho následovali. On si sedl do čela stolu. A my si sedli po stranách. Já vedle Felixe, aby ta lež vypadala důvěryhodně.

"Tak slečno, mám na vás pár otázek" přerušil ticho Gabriel a já jen kývla a poslouchala.

"Máte nějaké návrhy, které jste udělala v poslední době?"

"Ano, pár jsem jich nakreslila, ale nikdy se nemůžou rovnat, těm vašim" snažila jsem se malinko podlézat, ale přitom to byla pravda. Návrhy Gabriela Agresta jsem naprosto zbožňovala.

"A máte je zde?"

"Pár jich mám vyfocených na telefonu, jestli si přejete je vidět" popravdě jsem byla nervózní jak maturant, před závěrečnou zkouškou.

"Ano, prosím" já jsem jen vytáhla telefon a tam zpráva od Chata.

Ahojky, myslím, že tohle by se ti mohlo hodit. 😘

A u té zprávy byly vyfocené všechny mé návrhy, za poslední rok. V tu chvíli mi vyskočil úplný úsměv na tváři.

"Zde" podala jsem mu můj telefon a sledovala jeho reakci.

"Děkuji, moc hezké" a podal Felixovi můj telefon, aby mi ho dal.

"Já také moc děkuji"

"Co by jste řekla na spolupráci, pro novou kolekci" nadšením jsem málem vyletěla z kůže.

"Moc vám děkuji za nabídku, ale musím se zeptat, co všechno by to obnášelo?" musela jsem se zeptat, abych věděla do čeho jdu.

"Tak samozřejmě nějaké návrhy, společné schůzky a později i účast na přehlídkách, poté možná nějaké rozhovory, ale to není jasné, a samozřejmě i nějaký ten honorář" já se jen podívala na něho poté na Adriena, ten kýval hlavou pro souhlas, Felix ten zase pro nesouhlas a Tikki jsem se nemohla zeptat.

"Ještě se musím zeptat rodičů a promyslet to, tak jestli by nevadilo, kdybych řekla odpověď zítra, buď přes jednoho z kluků a nebo bych vám odpověď přišla říct přímo osobně" bála jsem se, jestli jsem nebyla, až moc troufalá.

"Raději osobně, ať rovnou vyřešíme i smlouvu"

"Děkuji" řekla jsem a pokračovala v jídle.

miraculous - Ona je moje, FelixiKde žijí příběhy. Začni objevovat