Her zamanki gibi insanların sorunlarını hallediyorduk. Bizler kahramanlardık. Kahramanların ilk görevi insanların ihtiyaçlarını gidermektir. İsterseniz yeni kahramanların okuluna kaydolun profesyoneller bu ilk görevi yerine getirir. Nasıl olduğu bilinmiyor fakat bu görevlerde villainler asla karşılarına çıkmazlar..
Alicenin planlarından birinin olduğunu düşünüyorum..bizim Güçlerimizi teyit ettiklerine eminim..
Buna göre ayaklarının dengesini sağlayacaklardır büyük ihtimalle....
Kız yavaşça camı araladı ve karşılık vermeye başladı.
S-Claude tam gaz bas! Villainler yerimizi bulabilir!
C-Biraz sakin ol derim!
Bu çocuk Claude gerçek bir yavşak diyebiliriz. Ve iyi biri de en sevdiği şey kimmye asılmak :)
Claude tam gaz basınca arkasındaki villainlere yardım etmek isteyen polisleri atlattılar.
Evet..Burada böyle bir şey vardı.. Bazı polisler kötülüğü seçip Alicenin yolundan gidiyordular.. Onlar bizim en büyük engellerimizdiler...
Güçlü olabilirdik fakat yasaları çiğneyemezdik..
Evet biliyorum..gerçekten çok saçma.. aslında nedeni onların villain olmaması hakkında. Normal bireyler ve polisler oldukları için biz kahramanların onlara zarar vermeleri yasaya uygun değil.....
S-Artık daha dikkatli olmalıyız millet.
L-Bir sonraki görev bende o zaman!
Bu kız Lesley kendisi harika bir nişancı yeteneğine sahip 5 dakikalık görünmez olma yeteneği var. Çok inatçı biridir. Kimmyle sevgisini atışarak gösterir.
K-Bence bende olsa daha mantıklı olur.. nasıl olsa sen şuanda pek müsait değilsin lesleycim.
Bu kızda Kimmy. Kendisi elektronik aletler tasarlama da harikadır. Zihniyle tüm kontrolleri sağlayabiliyor.
L-Ne alaka!!
K-Kardeşinin sorunlarını gidermek için "abyaa"
S-Kimmy! Lesley! Sevginizi böyle göstermeyi bırakın! Önemli bir işten konuşuyoruz burada!
C-Selenaya hak veriyorum..fakat kimmy gidecekse onunla gitmeye varım :)
K-Sapık!!
C-O anlamada deniyordum kimmycim ama istiyorsan neden olmasın :)
S-Arkadaşlar lütfen!
L-Sen ne ara disiplinli oldun Selena?
S-Ehm lesley ses yok gürültüye devam
Tabi biz olanların farkında bile değildik..Biz eğlenirken villainler bizim peşinde olduğumuz güç kristallerini içinde koruyan zindanlar ele geçiriliyordu bile...
Peki zindanlar konusuna giriyorum.. Biz savaşçılar bu güç kristallerini koruruz. Güç kristallerinin özel büyük bir gücü vardır. Bu güç villainler tarafından elde edilirse çok kötü sonuçlar ortaya çıkabilir...
Bu yüzden bu kristalleri zindanlarda cin gardiyanlarla beraber korumaları için konulmuştu.
Tabi bu kristallerin bir kaynağı var elbette...efsaneye göre bu kaynak çok büyük bir güç içerdiği için bir kehanetle lanetlenmiş.
Her ne kadar bizlerin özel güçleri olsa da kaynağı bulmak imkansız...
L-Anlaşılan harleyle çok vakit geçirmişsin.
Harley Lesleyin kardeşi ayrıca bir villain. Evet biliyorum. Villainler bizim düşmanımız. Fakat Harley bize bazı bilgileri sızdırabiliyor
S-Eh yani. O bizim ajanımız gibi birşey!
L-Onun ablası olmasaydım bu olmazdı Selena :c
Bir yandan Claude ve kimmy konuşurken Selena ve diğerleri göreve kimin çıkacağı hakkında konuşuyorlardı.
G-Bu göreve ben gidicem dedim!
Bu çocuksa gusion.lesleyin sevgilisi. Bir ara ayrılmışlardı fakat tekrar barıştılar ki. Geri ayrılmaları uzun sürmedi. Uzun bir süreçtir ayrılar fakat ikiside hala çifte kumrular.
S-Bende olmaz dedim gusion!
N-Hadi ama ciddi misin?! Bu iş kedide olmalıdır!
Nana ağzındaki lolipopu çıkarıp gülümsedi. Lesley Selena'nın kulağına fısıldadı.
L-Bence sadece Harley için :D
??-Ah yeter!
Birden içeri gelen kızla herkes susup ona baktı. Kafasındaki kaskı çıkarıp saçlarını savurdu ve sırıttı
??- Bu göreve ben gideceğim bebeqler!
Tartışmaya son vermek istiyordum bu yüzden toplu gidelim demiştim.. Estely ve diğerleri çok güçlüydü onlara güveniyordum. Herkese fazlasıyla güveniyordum...
Ama büyük bir hata yapmıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'•Işık Getiren•'
FanfictionHızlıca koşup arabaya atladım K-Sonunda gelebildin. S-Zor kaçtım.. L-Böyle olaylarda çok dikkat- Birden ateş sesleri yükselmeye ve camlar kırılmaya başladı. C-Kızlar! sıkı tutunun! Uçuyoruz! Biz kim miyiz? Bizler en güçlü savaşçılarız...Uzun bir yol...