Cap.15-Reintalnire

944 57 3
                                    

Eram deja in mall,uitandu-ne ca apucatele in toate vitrinele.Parca nu mai vazusem un mall de luni bune,si chiar si asa era.Ryan statea in urma noastra razand cu gura pana la urechi.

-Britt!Uite ce rochie!Ma striga Samira,ce stateau lipita cu fata de geam si cu ochii mari cat cepele.Imi arata o rochie de vara alba si inflorita,era superba.

-E draguta.

-O i-au!Asteapta-ma!Spune repede si intra in magazin.Am ramas afara razand,ce comica e!Ryan ma ajunse din ruma si ma imbratisa de la spate.

-Nu ai vazut nimic sa iti placa?Ma intreba el cu fata in umarul meu.

-Nu..sunt mai pretentioasa eu.Ii spun ranjind.

-Pai cautati ceva,nu conteaza cat.Spune el si mi-am dat ochii peste cap.Imi spusese inca de acasa sa imi i-au ce vreau eu faa sa ma uit la pret.

-Mda,ok.Ii spun eu dorind sa scap cat mai repede de discutia asta.

-Gata,haide!Chitai Samira ce aparuse langa noi.Am inceput sa mergem din nou prin mallNu gaseam nimic frumos,de ce am impresia ca voi pleca de aici cu mana goala.Chiar daca de acasa plecasem fericita,acum eram nervoasa.Aveam o presimtire proasta,ceva trebuia sa mearga rau in iesirea asta a noastra.La un moment dat Samira m-a luat de mana bagandu-ma intr-un magazin cu haine,lasandu-l pe Ryan afara cu pungile ei,pentru ca,nu are voie cu ele inauntru.S-a ofticat,dar ce sa-i fac?O luasem in directii diferite,eu ma uitam la pulovere linistita,pana cand am simtit o mana pe umarul meu.

-E frumos asta?Intreb eu aratand un pulover,crezand ca e Ryan.

-Da,e frumos.Am inghetat la auzul vocii aleia.Am inghitit in sec si m-am intors,dand de privirea de gheata a fostului meu iubit,Josh.

-Ce..ce cauti aici?Il intreb eu speriata.

-Vacante,iubito.Imi spune el ranjind.

-Iubito?Noi nu mai suntem iubiti de mult.Ii spun si dau sa trec pe langa el dar ma prinse de mana si ma trase inapoi.

-Dar tu ce faci aici?

-Nu ced ca te intereseaza,acum,da-te,ma asteapta iubitul meu.Ii spun rece,aruncandu-i priviri pline de ura.Acesta pufni amuzat.

-Nu pot sa cred ca m-ai parasit pentru maimutoiul ala!

-Hei!Nu iti permit sa vorbesti asa despre el,Ryan pe langa tine e un cavaler.Acum,da-te din fata mea,sau risti sa ramai fara cap.Marai eu spre el.Cu ce drept sa il jigneasca pe Ryan?Acesat ma privi o clipa,apoi incepu sa rada batjocoritor.

-Cavaler?Ma lasi?Spune el inca razand.

-Tu sa ma lasi,da-te la o parte,ce naiba!Tip eu spre el deja enervata.

-Ai devenit mai intepata,imi place.Spune el apropriindu-se de mine.

-Ma fa un pas,si vei regreta,Il amenint eu.Acesta chicoti si se mai facu un pas,moment in care practic a fost smuls din fata mea si dat la o parte,imediat langa mine venind Ryan.Picioarele incepura sa imi tremure.Adoram aura asta protectiva si pur si simplu ma topeam cand imi sarea in ajutor,era un dulce,un cavaler.

-Parca am vorbit ceva cu tine.Marai el spre Josh.

-Parca.Spuse el ranjind.Cat tupeu!

-Nu intelegi ca nu te mai iubeste?Are o alta viata acum,las-o in pace!

-Cine poate avea o viata langa tine?Il i-a peste picioar Josh.Simt cum Ryan se incrodeaza si daca Josh nu se opreste,tare mi-e teama ca va iesi cu niste coaste rupte.

-Ajunge!Strig eu.Josh,ce-a fost intr-e noi s-a terminat,intelege!Lasa-ma sa fiu fericita daca tot zici tu ca ma iubesti.Haide Ryan.Spun si il i-au de mana pe Ryan trecand pe langa Josh ce ramasese stana de piatra.

-Nenorocitul!Il aud pe Ryam cum mormaie in urma lui.Iesim din magazin si imi pun palmele pe fata lui,fortandu-l sa se uite la mine.

-Gata iubitule,linisteste-te.Eu sunt bine.

-Da dar putea sa....

-Shhh...ii soptesc eu linistitor dupa care ii dau un sarut dulce pentru a-l calma.Ii simt bratele puternice cum se calmeaza si ma prinde de mijloc adancind sarutul.

Stiam eu ca ceva rau o sa se intample.

--------------

Uitati inca un capitol.Vreau sa va spun sa va pregatiti pentru ca din urmatorul capitol incepe misiunea si vom avea parte de multa actiune.

Vreau sa mai stiti ca povestea asta nu va avea multe capitole,dupa ce misiunea asta se termina,povestea se sfarseste.Nu va faceti griji,lucrez la alta,diferita total de asta.Multumesc pentru sustinere,voturi si viziualizari,sunteti geniali!

Sa aveti o zi de Luni frumoasa :*

FBI AgentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum