Bölüm 1

15 0 0
                                    

Elleri balık kokan bir adama aşık olacağım hiç aklıma gelmezdi. Yeşil gölün sessizliğini, küçük köyün sıcaklığını özleyeceğim ve bir bahar akşamı mezarını ellerimle kazacağım da gelmezdi aklıma.

Hayat sürprizlerle dolu sevgilim.

İçi çamur dolan tırnaklarıma ifadesizce bakıyorum. Görüşümü engelleyen yağmur mu yoksa gönlümde kopan sağanak mı bilemiyorum. Belki her ikisi birden.

Acele etmeliyim.

Ne yas tutmak için zamanım var ne de mezar taşını yerleştirmek için.

Birazdan burada olurlar.

Seni terk etmek hayatımda yapabileceğim en son şey… ama şimdi gitmezsem kızımızı nasıl korurum ölümden?

Haberin yoktu biliyorum. Söylemeye fırsatım olmadı hiç. İçimde büyüdüğünü hissedebiliyorum, ve bir şekilde biliyorum, kız olacak.

Biraz sana biraz bana benzeyen, ruhundan bir parça taşıyan, şirin bir kız.

Geliyorlar!

Gitmeliyim!

Yağmuru ve karanlığı avantaja çevirmeliyim!

Belki ormanın içine karışan tepeyi aşabilirsem…

Var gücümle koşuyorum, beni duymamaları için dua ediyorum. Nefesim kesilmek üzere! Üzerime saldıkları köpeklerin havlamalarını işitebiliyorum! Hızla yaklaşıyorlar! Mesafeyi kapatıyorlar! Belki de bir ağaca tırmanmalıyım! Hayır! Ayağım kayıyor! Bayır aşağı yuvarlanmaya başlıyorum! Çalıların dikenleri kollarımı yüzümü çiziyor, taşlar bedenime batıyor. Gittikçe hızlanıyorum, düşüşü durduramıyorum!

Aniden her şey duruyor.

Karanlık.

Sessizlik.

Huzur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük BalıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin