Baş Belası

14 1 0
                                    

-Tanrı aşkına Nicki! Sadece bir gün okula gelmedim diye bana asosyal diyemezsin! Tamaa belki biraz öyle olabilirim ama her neyse okula gelmedim çünkü canım istemedi.Şu bir gerçek hasta değildim okula gelmememin asıl sebebi...

-Hayır konuşma Malia! Zaten en yakın arkadaşım olmasan şuan yanında asla olmazdım.

-Nick bak kırıcı oluyorsun.

-Tamam pardon.Peki okula gelememenin asıl sebebi nedir?Bütün notların A ve üstü okula neden gelmedin ?

-Bak öncelikle seni 8 saat yanlız bıraktığım için üzgünüm ama okula gelmememin sebebi ''baş belalarım''

-Onlar kim peki?

-Bir kuzenlerim,2 ödevlerim,3 kimya hocam.

-Ah evet tam bir baş belası.Ödevleri yığdı zaten.

-Aynen öyle. Ben giyinmeye gidiyorum birazdan servis gelir.

-Oyalanma

-Tamam

Odamın kapısını açtım yatağım darmadağındı ve ilk önce onu topladım.Daha sonra kot pantolonumu üstüne yeşil straplezimi giydim.Ceket olarak deri ceketimi giydim.Şimdi sıra saç ve makyajdaydı.Saçımın rengi bakır rengi olduğu ve uzun olduğu için saçımı düzleştirici ile dümdüz yaptım zaten düzdü ama yinede şansa bırakmak istemedim.Makyajda kırmızı ruj sürdüm.Gözlerime Eyeliner sürüp yanaklarıma anlık sürdüm.Çok güzel olmuştum.Aşağı inip kırmızı spor ayakkabılarımı giydim ve servise binip tekrar konuşmaya başladık.

Bak Malia. Şunu söylemeliyim ki artık 17 yaşındayız.Ve çok güzelsin seksisin zayıfsın hala nasıl bir sevgilin yok.

-Tamam anladım sen benim sevgili bulmamı istiyorsun.Anladım ama ben sevgilim olsun istemiyorum.Yani almayacağım teşekkürler.

Okula sonunda vardık ve beni Bay Robinson yakaladı.

-Bayan Bennet acaba Salı günü neden okula gelmediğinizi sorabilir miyim?

-Size de merhaba Bay Robinson. Dün gelmedim çünkü hastaydım.Çok hastaydım ve..

-Geçmiş olsun Bayan Bennet ama ben okulumda devamsızlık istemiyorum.Okul benim olmasa bile öğrencilerimin devamsızlık yapmasını istemiyorum.Anlaşıldımı?

-Anlaşıldı Bay Robinson
Tanrım! Adam tam bir, BAŞ BELASI neden hep benim hayatımda baş belalar oluyor?
Okulda girmem gereken ilk ders biyoloji idi. Kitaplarımı alıp koşarak sınıfa gittim. Biyoloji öğretmenimi severim. İyi biridir. Ama bazen çok deney yaptırıyor. Onun da BAŞ BELASI olmasını gerçekten istemiyorum!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin