Buna dimineața, dragilor, sau buna ziua, depinde de când vedeți asta, și bine v-am găsit la o noua carte, cu provocări pentru personajele din Black Butler. Am decis sa fac aceasta carte pentru ca mi-a plăcut anime-ul groaznic de mult, iar personajele au o anumita chimie între ele, deci de ce sa nu le adunam pe toate într-o singura carte și sa puneți provocări și întrebări pentru ele. Puteți face asta la orice capitol postat de mine, inclusiv la acesta, iar eu voi fi dispusa sa le fac reacțiile și sa le pun sa facă ce doriți voi!
Alois: — Ok, dar va rog sa nu puneți provocări sau întrebări gen "Claude arunca o găleată de apa peste Alois" pentru ca nu vreau sa îmi stric machiajul sau unghiile, de abia le-am făcut.
Toată lumea:— Alois, taci odată!
Alois: — Am spus și eu ceva, nici asta nu ma lăsați sa o fac? Doamne, ce sclavi. *spune ultima parte mai in șoaptă*
Ciel: — Vai draga, uite cine spune de noi ca suntem sclavi. Ala care s-a pus în genunchi în fata mea și m-a obligat sa ii crut viata.
Alois: — Hei aia s-a întâmplat pentru ca, Claude nu m-a ascultat atunci când i-am zis sa ma salveze! Ce voiai sa fac, sa te las sa ma omori cu mâinile tale?
Sebastian: —Oare Claude te asculta măcar vreodată la cat îl chinui? sa îți reamintesc ca trebuie sa ne păstrăm din onoare de demoni și ca nu trebuie sa ne folositi ca un fel de sclavi.
Eu: — Calmați-va oameni buni, pana la urma Alois e om și el, ok, respectați-l, poate ca e el mai.. Încăpățânat, ca sa nu zic alt cuvânt pentru ca sunt copii pe aici.
Ciel: — Si tu ce ești, ma rog? Ai 20 de ani?
Eu: — Eu sunt autoarea cărții și sa știi ca pot sa te dau afara imediat din carte dacă mai ai fițe și nu, Sebastian nu se poate atinge de mine chit ca il pui ca altfel va dau pe amandoi afara din carte, mulțumesc mult.
Mda, au prins și glas de la primul capitol. Deci, va așteptăm cu provocările și întrebările dacă aveți vreuna, și voi încerca sa le fac reacțiile cât de rapid și cât de amuzant pot eu, normal, pentru ca este o carte de amuzament și un pamflet! Mulțumesc mult pentru înțelegere și spor la citit!
CITEȘTI
Kuroshitsuji : Provocări și Întrebări
HumorBun venit la o noua carte, despre un nou anime, numit Kuroshitsuji, sau Black Butler! In aceasta carte, voi veți putea sa le puneți întrebări personajelor și chiar sa le provocați sa facă ceva! Aștept întrebările cu drag, distracție plăcută! ❗ACEAST...