The Clone Wars: Anakin & Obi-Wan & Ahsoka

326 18 13
                                    

Anakin Skywalker, és Ahsoka Tano a szenátus épület melletti kis utcában várakoztak. Egy siklóban ültek és vártak. Várták Skywalker volt mesterét, Obi-Wan Kenobit kit már vagy félórája, hogy elnyelhette a különös alakú építmény. Oka nem más volt, mint, hogy régi ismerőse Satine a mandalór hercegnője jelen pillanatban a az épületben volt. Anakin csak hátra dőlt a kormány mögötti és két kezét tarkójára fektette. Padawanja meg csak hátul ült, és unott ábrázattal nézte a szenátusi őröket. Végül Ahsoka felhorkantott és próbálta leszenvedni magáról a barna köpenyét mi már szinte a naptól ráolvadt a bőrére. Ahogy küzdött abban a kis térben a barna textillel sikerült levernie magáról nap szemövegét mi Anakin ülése mögé esett. A lány idegesen fújtatott, miközben belegabalyodott köpenyébe és elkezdett vergődni. Anakin abban a pillanatban hátra nézett mit csinál szerencsétlen padawanja. Mikor megpillantotta köpenyébe gabalyodott padawanját felkacagott, majd hátra nyúlt hozzá és a segítségével sikerült megszabadulnia padawanjának a köpenyétől. Nevetve fejét csóválta és ölébe összehajtotta a köpenyt, majd hátra nyújtotta padawanjának. Ahsoka átvette, majd durcás képpel lehajolt a napszemüvegéért, de fejcsápjával telibe verte az előtte lévőülést mire Anakin azonnal felnevetett. A togruta dühösen fújtatva felvette szemüvegét és felhúzta térdeit majd durcásan nézelődött. Anakin türelmetlenül elkezdett ujjaival dobolni a kormányon. Végül megjelent a feléjük közeledő Obi-Wan Kenobi. Kinek vöröses haja szemébe lógott, és ha jobban szemügyre vettük arcát... Elpirult. Anakin a különös jelenség láttán elvigyorodott, majd áthajolva a mellette lévő ülésen kinyitotta volt mestere és egyben legjobb barátjának a sikló ajtaját intve neki. Obi-Wan köpenyére vigyázva beült a siklóba. Anakin abban a pillanatban indította is a járművet minek oldalán ott díszelgett a jedi reng szimbóluma. A fiatalabb férfi arcáról le nem lehetett vakarni a vigyort, végül megszólalt.

- Mi jót csináltatok Satine hercegnővel, hogy ennyire el vagy pirulva öreg barátom? - kérdezte vigyorogva a kiválasztott, miközben vonogatta szemöldökeit. Obi-Wan nagyot sóhajtott, miközben megforgatta szemét. Anakin Skywalker, ki mindig ezzel csipkelődött vállba veregette a mellette ülő férfit ki szinte elfolyt az ülésben. Semennyi energiája nem volt válaszolni a kiválasztottnak. Nagy szerencséjére Ahsoka szólalt meg hátulról.

- Mester, légy tisztelettel Kenobi mester iránt! Ő sem zaklat folyamatosan téged Amidala szenátornőről! - okoskodott a togruta, mire a kiválasztott is elpirult. Ahsoka elégedett mosollyal dőlt hátra.

May the 4th be with you!❤❤

Star Wars - Clone Wars/Rebels OneshotWhere stories live. Discover now