♥️14.Bölüm~Tavsiye♥️

975 45 88
                                    

(Multimedya: Miray)

Miray'dan...

Meriç'in yanından ayrıldıktan sonra tekrar sınıfa çıktım. Kapıda Ege ile karşılaştık.

-Naber kuzen?

-İyidir kuzen senden naber?

-Ben iyiyim de sen pek iyi gibi durmuyorsun kuzen. Canını sıkan bir şey mi var?

-Var aslında.

-Ne?

-Bunu başka bir yerde mi konuşsak. Biri falan duyar şimdi.

-Aynen, gel bahçeye çıkalım.

Bahçeye çıkıp duvar kenarına geçtik, oturduk.

-Ee hadi dökül bakalım.

-Şu yeni gelen kız var ya, Ceyda... Ona canım sıkıldı.

-Neden diye sormuyorum. Çünkü tahmin edebiliyorum. Meriç'e yürüyor değil mi?

-Evet.

-Meriç ne yapıyor peki? Ceyda'ya nasıl davranıyor?

-Meriç Bey ne yapsın? Ceyda Hanım ile çok mutlu. Araları gayet iyi. Hatta yanaktan falan öpüşüyorlar bazen. İltifatlar falan ediliyor.

-Kim yapıyor bunları? Meriç mi, Ceyda mı?

-Ceyda yapıyor. Meriç de göz yumuyor.

-Anladığım kadarıyla Meriç seni kıskandırmaya çalışıyor. Ceyda da bu durumu kullanıp Meriç'e yaklaşmaya çalışıyor.

-Meriç niye beni kıskandırmaya çalışsın ki?

-Kızım hâlâ anlamadın mı? Adam sana deliler gibi, körkütük aşık! Doğal olarakta kıskanman hoşuna gidiyor.

-Yok daha neler Ege. Meriç beni kardeşi olarak, dostu olarak görüyor.

-Kızım sen saf mısın?

-Değilim.

-Neyse bu konu hakkında seninle uğraşamayacağım. Biz asıl konumuza dönelim. Onları böyle gördüğünde ne tepki veriyorsun?

-Sinirlenip çekip gidiyorum.

-Ne yani sevdiğin adamı bu kızın eline bırakıp mı gidiyorsun?

-Yani biraz öyle oluyor.

-O zaman sana biraz tavsiye vermem gerekecek. O kız her seni sinir ettiğinde çekip gitmeyeceksin. Aksine sen de onu sinir edeceksin. Meriç'e kötü davranmayacaksın. Ceyda'nın yanında Meriç'e her zamankinden daha yakın davranman lazım. Emin ol bu Meriç'in de hoşuna gidecektir. Şimdilik bunlar yeterli olur sanırım.

-Ben çok teşekkür ederim Ege. Verdiğin taktikleri uygulayacağım. İyi ki varsın ya!

Ege'ye sarıldım. O da hemen sarılmama karşılık verdi.

-Asıl sen iyi ki varsın kuzen. Bundan sonra bir derdin olduğunda bana gel, hâllederiz. Tamam mı?

-Tamam.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ege ile ayrıldıktan sonra sınıfa çıktım. Ceyda her zamanki gibi bizim sırada Meriç'in yanındaydı. Bi de yerime oturmuş ya! Sakin ol Miray, sakin ol! Yanlarına gidip Ceyda'nın başında dikildim.

-Canım izin verirsen yerime oturacağım!

Ceyda o muşmula suratıyla kalktı. Ben de yerime oturdum.

♥️Aşk Engel Tanımaz♥️ (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin