Her zaman yaptığı gibi Dünya'yı uzaylardan kurtarmıştı.Fakat 100 yılda bir yapılan Gallifrey'deki toplantıya geç kalmayı başarmıştı.Bu toplantı Gallifrey'deki Zaman Lordları için çok önemliydi ve o da bu kişilerin arasındaydı.Sanırım fazla umursamazdı.Ayrıca 1963 'te ödünç aldığı Zaman Makinesi'nide geri iade etmek zorundaydı . Yoksa Gallifrey'den bir daha asla çıkamayacaktı.Çünkü yüzyıllardır Zaman Makinesi ile dolaşıyordu ve bu makine Gallifrey için çok önemliydi.Ama bizim umursamaz Zaman Lordumuz bu gibi kurallara pek hatta hiç önem vermezdi.Uzaylılardan kurtulduktan sonra toplantıya gitmekten vazgeçti ve herzaman yaptığı gibi kaaya devam edecekti. Aklına birisi gelmişti.Dalekleri yok ederken ona yardım eden Rose adında bir kız.Rose ile birlikte Daleklerden kurtulmaya çalışıyorlardı.Rose'da Daleklerle birlikte yok olmak üzereyken babası geldi ve onu paralel evrene geçirdi.Zaman Lordumuz bu anısından nefret ederdi.Ama Rose'uda çok özlerdi.Ne de olsa onlar dosttu.Bunlar aklına gelince hep duygulanırdı fakat yetişmesi gereken zorunlu bir toplantının üyesiydi.Tekrar düşünsü ve bu seferlik gitmeye karar verdi.Ama Tardis'le değil tabi ki.Çünkü Tardis'ten ayrılamazdı.Gallifrey'e Dr.River Song'un Zaman Bilekliği ile gidecekti.Yapması gereken River'ı bulmak mtı , ki bu çok zordu.Psişik kağıttan ,River'ın Zaman Bilekliğine mesaj göndermeye karar verdi.Ve bumu yaptı.Zaman Lordumuz ,Tardis'in içinde Dr.River'ın gelmesini beklemeye başladı.
************
Bir süre geçtikten sonra River Tardis'e teştif etmiştir.Zaman Lorduz planını anlatır ama bu plan River'ın pek hoşuna gitmez ama Zaman Lordu'na "Eğer Tardis'i bana bırakırsan anlaşır".der.Zaman Lordu kabul etmek zorunda kalır ve Tardi'in anahtarlarını River'a verir.Ri er'da ona Zaman Bilekliğini verir ve Zaman Bilekliğini takan Zaman Lordumuz irtadan kaybolur.River bu durumdan faydalanarak Tardis'i turlamaya karar verir. River Tardis' turlarken ,Umursamaz Zaman Lordumuz da Gallifrey'deki toplantıya yetişmiş ,Büyüklerinden azar işitmektedir-küçük bir çocuk gibi-.Fakat bizim umursamaz bunları duymamazlıktan gelir,herzaman ki gibi,.Sonunda hüküm verildi.Umursamaz Zamab Lordu Gallifrey'e hapsedilmişti.Zaman Lordumuz bunu duyar duymaz iki kalbinden vurulmuşa döndü.Hemen kaçış planları yapması gerekiyordu.Zaman Lordları'nın yardımcıları Bay Umursamaz ' ı götürmeye geldiler.Bay Umursamaz hiç mi hiç karşı çıkmadı.Çünkü dahice bir planı vardı.Zaman Lordları onu Tardis'le geldi zannediyoardı ve Tardis'i arattırmaya başlamışlardı.O sırada Doktor'u karanlık bir odaya kapatmışlardı.Doktor yardımcılar gidince hemen Zaman Bileklığini ceketinin cebinden
çıkardı ve bileklikten karanlık duvara mesaj gönderdi.Mesaj şuydu:Run and Geronimo...
Sonra bilekliği koluna takıp Tardis'in koordinatlarını yazdı ve bir saniye içinde kendini River'ın karşısında buluverdi.River'a kabaca teşekkür edip bilekliğini verdi ve Tardis'i hemen terketmesi gerektiğini söyledi.River biraz naz yaptı ama gitmesi gerektiğini anlmıştı.Umursamaz yine yaptığını yapmıştı ve kendi kendine bir daha Gallifrey'e gitmemek için söz verdi.Doktor yine tek başına kalmıştı.Şimdi yeni Dünyalı arkadaşlar bulma sırasıydı.Tardis'in konsoluna geçti ve Dünya'nın konumunu yazıp koltuğuna oturdu. .....:-)
Umursamaz Zaman Lordumuz Dünya'ya uçarken ,Gallifrey'e ve tüm evrene sinyal verildi."Gallifrey'li bir Zaman Lordu ismi Tardis olan Zaman makinesini 500 yıl önce çalmış ve geri iade etmemiştir.Zaman Lordu'nu gördüğünüz yerde sinyal veriniz.Ödül olarak istenen kadar savaş silahıdır."Sinyali duyan Otonlar,Dalekler,Sybermanler ve daha birçok ırk ki buna insanlar da dahil -bu sinyali uzay araştırma ekibi almıştır-harekete geçmiştir ama Bay Umursamaz'ın bunlardan haberi yoktur..
Geronimo Doctor and Good Day.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gallifrey'deki Toplantıdan Kaçış
Science FictionMerhaba ,ben Şevval.Bu hikayeyi yazdım çünkü izlediğim "Doctor Who " dizisi benim en çok sevdiğim hatta bazı zamanlar aklımdan çıkmayan bir dizi.Bende bu yüzden i dizi ve çalışanlarına bu yoldan hediye etmek istedim.Belki bu siteden onlara ulaşmaz...