Uvod

512 21 0
                                    

Izlazim iz velikog bijelog kombija, nalazim se ispred crvene, strasne kuce. Mama koraca ispred mene u svojim visokim stiklama.

-"Mitch, budi dobra, u redu?"-okrece se prema meni i rukom mi gladi kosu pa je stavlja na zvono. Udaljava se korak nazad, a vrata otvara pristojna gospoda. Ona nosi bijelu haljinu i crne stikle a kosa joj je crna kao ugljen.

-" Ja sam Anna, nadam se da cemo se lijepo druziti."- govori mi i smijeska se. Ma vraga hocemo. Mama odlazi i ljubi me u obraz. Sto sam ti ja? Novorodence?! Lijeno ostavljam jaknu i torbu na vjesalicu i sjedam u tamno crvenu fotelju. Anna sjeda u slicnu takvu i u ruke uzima plavi blok. Gledam u prozor dok jedna kapljica lagano klizi niz njega. Sranje, nemam kisobran.

-"Pa zapocnimo, znaci ti si Mitchelle."- ljubazno mi se obraca i mice svoju crnu kosu s lica. A ne ti si.

-"Mogli ste i sami zakljuciti."-bezobrazno odgovaram i opet gledam u prozor. Podsvjest mi daje pet i bod meni.

-"U redu je, ovdje sam da pomognem, ne mor-" zapocinje.

-"Ne trebam ja nikakvu pomoc."-prekidam ju. Podsvjest pljesce i dodaje jos bod na moju stranu.

-Mitchelle, u mojim istrazivanjima ti kao tin-"ustajem se, uzimam torbu i jaknu i napokon sam na slobodi. Slobodi? Ovo nije definicija slobode, ovo je definicija patnje.

The Green|Harry Styles FanfictionWhere stories live. Discover now