Egy szép nyári napos délután volt.
Édesanyámnak kint segítettem a kertben.
Beszélgettünk, mikor mondta, hogy be kell mennie megnézni az ebédet majd elsietett.
Addig vígan folytattam a munkát amikor ismét rám tört az a furcsa ám már szinte jól ismert különös érzés. Próbáltam eltekinteni tőle és koncentrálni a feladatra. Akármennyire is igyekeztem, csak egyre erősebb lett bennem a gondolat és az érzés, hogy vajon mi fog most történni amíg édesanyám távol egy rövid időre.Végül már nem bírtam majd felemeltem a fejem, hosszasan körül néztem az előttem elterülő nagy kertünkön. Egyszer csak nem is olyan messze tőlem megjelent egy először leginkább fehér massza ami aztán elkezdett alakot ölteni. A tekintetem le nem véve róla néztem mivé formálódik. Ahogy egyre csak néztem, testet öltött egy fiú. Nagy döbbenettel az arcomon meredtem rá, nem sokkal rá ismét semmivé foszlott és eltűnt. Ebben a pillanatban érkezett vissza édesanyám. Nézett is rám, majd kérdezte hogy minden rendben van-e, mondtam persze majd folytattuk közösen amit elkezdtünk.
Másnap találkoztam egy haverommal.
Sétáltunk, beszélgettünk, majd átszerettünk volna menni az úton amikor meg dermedtem. Ismét láttam az út másik oldalán, hogy fog történni valami. Meglepően most nem volt az a bizonyos furcsa előérzetem.
Megjelent egy massza, de ezúttal az nem fehér volt hanem fekete. Csak néztem hátha alakot ölt de nem tette, csak volt, egyedül a szemét lehetett látni de azt se tisztán. Ott lebegett egy ideig aztán ugyan úgy köddé vált mint az előző alkalommal.
Pár másodperccel később szinte egyszerre összenézünk.
Megkérdeztem tőle, hogy ő is vajon látta-e és nagy meglepetésemre a válasza igen volt.
Agyaltunk ezen az egészen de semmire nem jutottunk szóval hagytuk.
Bár titkon engem nagyon is foglalkoztatott, hiába nem jutottam semmire attól még a mai napig piszkál a gondolat ezzel kapcsolatban: "Mik vagy kik voltak ezek az alakok...?"
Köszönöm, hogy elolvastad. :) Remélem tetszett, ha igen akkor dobj egy csillagot illetve kíváncsi vagyok mi volt az első gondolat ami eszetekbe jutott. :D Ha gondolod kövess be, hogy le ne maradj a többi történetemről. <3
#200411
YOU ARE READING
Egy pillanat alatt minden megváltozott...
ParanormalSziaa! :) Ezekben a történetekben a saját paranormális élményeimet mesélem majd el neked. Tudom, hogy megoszlóak a vélemények ezzel kapcsolatban ezért arra kérnélek , hogy ne legyél előítéletes. Előre is köszönöm! :) Ha viszont szereted az ilyenek...