Buna,ma numesc Denisa am 19 ani si sunt din Craiova.Aceasta pandemie de Covid-19 a omorat toti oameni inafara de 4 oameni.
8 aprilie,ziua mea.Ma trezesc de dimineata cu zambetul pe fata finca e ziua mea.Ma uit in jur si nu e nimeni,toata lumea a disparut.M-am interesat si am cautat pe internet acolo scria:
,,Toata lumea a disparut din cauza Covid-19"
Fix pe data de 8 aprilie a disparut corona virus.Am iesit din casa si atunci l-am vazut,era chiar el.M-am indreptat inspre el,m-a luat in brate si mi-a zis:
Selly-Ma bucur ca nu sunt singurul supravietuitor.
Eu-Si eu.....Selly?
Selly-Da?
Eu-Ai vrea sa vi cu mine pana la niste prietene se vad cu ochii mei daca sunt in viata?
Selly-Desigur
Asa ca eu si cu Selly plecasem si mersesem inspre cele doua prietene ale mele.Ele stateau in acelasi apartament,ajunsi acolo le-am vazut.M-am dus inspre ele si le-am imbratisat
Maria-Draga mea LA MULTI ANI!Stiu ca nu e momentul bun dar azi faci 19 ani.
Eu-Multumesc mult.Ma bucur ca sunteti in viata.
Ariana-Nu imi vine sa cred.Tu ai venit cu Selly?
Eu-Da?Ce are numai pe el l-am vazut.
Maria-Nu conteaza ca a venit cu Selly ci conteaza de ce au disparut lumea si noi patru am ramas in viata?!
In timp ce eu si Maria vorbeam,Ariana se dadea la Selly.Selly nu era interesat de ea.
Din perspectiva Arianei
Oare de ce nu spune nimic,frumosul asta?Poate o place pe ea?Sigur ca nu eu sunt mai frumoasa decat ea.Nici nu ma baga in seama!
Perspectiva incheiata
Din perspectiva lui Selly
Ce e cu fata asta?Mi se pare ca e batuta la cap sau poate asta e un efect de la Covid-19.......hmmmm.Daca vede ca nu ma uit la ea si nici no bag in seama atunci de ce nu se da batuta?!!?!?!
Perspectiva incheiata
Hotarasem sa mergem la magazin pentru a lua mancare si a gasi un hotel de lux pentru a sta.Nu aveam nevoie de bani finca nu era nimeni si nu aveam cui sa ii platim asa ca am luat tot ce am vrut si am gasit un hotel de 5 stele.Am ocupat doua camere Ariana si Maria stateau in aceelasi apartament si eu cu Selly in aceelasi apartament doar ca in camere diferite.Apartamentul a meu si a lui Selly avea 2 dormitoare,1 baie,1bucatarie,1 living.