Tess

7 0 0
                                    

"Můžu dál?" Ozve se z chodby.
"Potřebuju na záchod.." zašeptá hlas.
Pootevřu dveře.
"Pojď dál." Pípnu a v zápětí se objeví Teresinin vysmátý obličej. Ve spěchu usedne na toaletu a děkovně vzdechne. Černé kudrnaté vlasy rozcuchané, ale její tmavá pleť byla bez známky rozmazanéno makeupu. Aspoň někdo se včera večer stihl odlíčit, pomyslela jsem si.
"Tak co?" Zeptá se moje spolubydlící a zároveň moje nejlepší kamarádka.
"Jak se máš? Neumíráš po tom včerejšku?" Je rozesmátá od ucha k uchu.
"Mám nehoráznou kocovinu.." přiznám.
"No to se nedivím, po tolika panácích." Jen přikývnu.
"Ty se tím vždycky tak zrušíš, kdybys to víc zapíjela..." "Tess.." přerušuju ji ".. nedělej mi tu přednášku, já to vím, jen to moje opilé já, nedokáže pochopit." Vzdychne a chápavě na mě pohlédne. Ve vteřině se jí změní výraz na laškovný.
"A co ten, hezoun.. kterej za většinu těch panáků může." Zašklebím se.
"Bylo něco?" Spláchne a přejde k umyvadlu.
"Ne." Pípnu. Spojí naše pohledy v zrcadle.
"Ale ten nevypadal, že by to nechtěl. Neříkej mi že na ten záchod jste si šli povídat." Roztáhne úsměv.
"No jako bylo něco, ale nedošlo to tak daleko jak by jsis myslela." Přiznám.
"Nevyspali jsme se spolu." Povzdechnu si.
"A to to vypadalo tak slibně." Zaúpí.
"No vypadalo a on by to asi chtěl, ale.. Tess já jsem zjistila, že nechci o svoje panenství přijít s někým na záchodcích v baru."
Pokývne hlavou. Nepřekvapilo jí, že jsem panna. Jako moje jediná kamarádka to věděla, tomu zbytku jsem nalhala, jaká jsem sexuální dračice.
"To chápu, ale v tom případě lovíš ve špatných vodách." Povzdechla jsem si. Jo to jsem si už uvědomila. Ale je tak těžké si někoho najít. Přijde mi, že v knihovně nejsou lidi zvyklí, aby za nimi někdo přišel a zeptal se je na telefonní číslo.
Tess spláchla a přešla ke mě k zrcadlu. Umyla si ruce a koukala na mě do zrcadla jak zatraceně vypadám.
"Neboj holka.." objala mě "..do konce léta se někdo najde." Hladila mě po vlasech.
"Připadám si fakt divně Tess, když všichni kromě mě už mají vztahy, ať už závazné nebo nezávazné.. a mají pravidelný sex a prostě.." nechala jsem myšlenky nevyřčené.
"Já vím, ale každý prostě se vztahy začíná jindy." Nevím jestli je na světě někdo, kdo by byl v jednadvaceti ve stejné situaci jako já, ale tak budiž.
"Tess?" řekla jsem.
"Ano?"
"Bude vadit když s vámi tento pátek nepůjdu? Vím, že je to náš zajetý tequillový pátek, ale tak nějak mám pocit.."
"V pohodě Em. Ostatním to vysvětlím. Ikdyž mám pocit, že jedna osoba bude mít námitky." Zasmála jsem se.
Věděla jsem přesně, kdo. Náš gay kamarád, bez kterého bych si naši partu nedokázala vůbec představit. Ikdyž je to teda spíš parta Tess a já k nim tak nějak patřím.
"Mám tě moc ráda Tess." Zašeptala jsem jí do vlasů a pomalu jí pouštěla.
"Já tebe Emm." Usmála se.
"Za chvíli tu bude, musíme se připravit." Tess měla pravdu, za dvacet minut náš čekala snídaně s partou, tak jako každou sobotu. A tak jsem se šla připravovat a mezitím byla šťastná za Tess, moji kamarádku od malička, vlastně si ani nepamatuji, kdy jsme se začaly přátelit.

Mladí, krásní a nadržení (Young beautiful and Horny)Kde žijí příběhy. Začni objevovat